"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
news:iux39.89$CG3.1925@news.get2net.dk...
>
> "Thomas B" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:aik4f2$o2a$1@sunsite.dk...
> >
> > "Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> > news:nlZ19.152$Hh6.2688@news.get2net.dk...
> > >
> > > "Thomas B" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > > news:ai4cf0$e51$1@sunsite.dk...
> > > >
> > > > "Bluesman" <absolute@norespect.dk> wrote in message
> > > > news:3d454e37$0$1671$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > > > Spørgsmålet er ikke dumt,,, Udstødningen er plomberet for at
> neddrosle
> > > > > ydelsen, men det ved du jo nok
> > > > > du er jo ikke så dum endda. Så er spørgsmålet hvad der er optimalt
> > (hvis
> > > > jeg
> > > > > vil gemme den originale, til et evt. syn)
> > > > > altså den udstødning uden plombering med den bedste ydelse.
> > > > >
> > > >
> > > > min Suzuki katana. kørte bedst med den orginale plump pillert
> > udstødning
> > > > selv med 70ccm cylinder. Den havde et noget bedre bundtræk end med
de
> 2
> > > > andre udstødninger jeg prøvede.
> > >
> > > Sikkert fordi du ikke skiftede til nogele lettere ruller??
> > >
> > Prøvede skam mange ruller. Men en tunudstødning til en 2 takter er ikke
> bare
> > en tunudstødning. Modtryk osv. osv
>
> ja klart.. men jeg har gode erfaringer med next på en iøvrigt stanard
sfx..
>
>
ok....Jeg har egenlig også hørt meget godt om next.
Jeg tror at der er udstødningen for mange let tunet motorer.
Det skal også siges at det 70ccm cylinder kit.
Er et malossi sport's kit. Som efter min mening er et godt hverdags
cylinderkit som kører mange km. Men det er ikke så højt ydende som så mange
andre typer af tuncylinder. Der er selvfølgelig mange måder at tune på.
1. let tunning.
2. lidt mere højt ydende. som holder til hverdags kørsel.
3 Extrem tuning. som selvfølgelig er sjovt. Men dyrt
i benzin og stumper til viligeholdelse. holder ikke så længe før motoren
skal total renoveres.
Men alt hvad der er sjovt er dyrt mange gange desvære
.
Mvh. Thomas