|
| membranen hvad betydning har den Fra : Anita |
Dato : 26-07-02 21:15 |
|
det ville være rart at vide hvad den egentlig gør godt for ,kan den evt
blive slidt
mvh kim
| |
Allan Riise (26-07-2002)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 26-07-02 23:13 |
|
Anita wrote:
> det ville være rart at vide hvad den egentlig gør godt for ,kan den
> evt blive slidt
> mvh kim
Tjaae, membranen lukker af for gasblandingen, når stemplet er i
udstødningsstadiet, ved at der kommer undertryk i krumtaphuset, som så for
membranerne til at lukke ned i hullerne, og omvend når vi er i
indsugningsstadiet, så er der overtryk i krumtaphuset, membranerne åbner, og
gasblandingen kommer igennem til krumtaphuset og videre igennem
skyllekanalerne til cylindren...
Og ja, ligesom alt andet materiale der bevæger sig, så bliver membraner
slidt.
Venligst ...
--
Allan Riise
ICQ 55853098
Ari06@AriSoft.dk
-- Den der tror han ved alt, ved intet !! --
| |
LowLifeDK (27-07-2002)
| Kommentar Fra : LowLifeDK |
Dato : 27-07-02 00:56 |
|
*ROFL*
"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> skrev i en meddelelse
news:3d41c989$0$16786$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Anita wrote:
> > det ville være rart at vide hvad den egentlig gør godt for ,kan den
> > evt blive slidt
> > mvh kim
>
> Tjaae, membranen lukker af for gasblandingen, når stemplet er i
> udstødningsstadiet, ved at der kommer undertryk i krumtaphuset, som så for
> membranerne til at lukke ned i hullerne, og omvend når vi er i
> indsugningsstadiet, så er der overtryk i krumtaphuset, membranerne åbner,
og
> gasblandingen kommer igennem til krumtaphuset og videre igennem
> skyllekanalerne til cylindren...
> Og ja, ligesom alt andet materiale der bevæger sig, så bliver membraner
> slidt.
>
> Venligst ...
> --
> Allan Riise
> ICQ 55853098
> Ari06@AriSoft.dk
> -- Den der tror han ved alt, ved intet !! --
>
>
| |
Allan Riise (27-07-2002)
| Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 27-07-02 02:34 |
|
LowLifeDK wrote:
> *ROFL*
>
Og hvad var så lige det sjove i det ??
Man kan jo ikke se hvad du griner af. Din citatteknik lader meget tilbage at
ønske. Man citerer under det man vil svare på, og klipper alt unødigt bort,
så kan alle følge med i tråden, den bliver ikke for lang, og du slipper for
at læse dette her, og jeg slipper for at skrive det !!
Venligst ...
--
Allan Riise
ICQ 55853098
Ari06@AriSoft.dk
-- Den der tror han ved alt, ved intet !! --
| |
Tim Sørensen (27-07-2002)
| Kommentar Fra : Tim Sørensen |
Dato : 27-07-02 09:29 |
|
"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
news:3d41f895$0$16794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Man kan jo ikke se hvad du griner af. Din citatteknik lader meget tilbage
at
> ønske. Man citerer under det man vil svare på, og klipper alt unødigt
bort,
> så kan alle følge med i tråden, den bliver ikke for lang, og du slipper
for
> at læse dette her, og jeg slipper for at skrive det !!
Jeps...
Usenet er jo ikke jeopardy
--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/
| |
Oliver Bruchhaus (27-07-2002)
| Kommentar Fra : Oliver Bruchhaus |
Dato : 27-07-02 12:31 |
|
"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:ahtlgl$d39$1@news.cybercity.dk...
>
> "Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
> news:3d41f895$0$16794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Man kan jo ikke se hvad du griner af. Din citatteknik lader meget
tilbage
> at
> > ønske. Man citerer under det man vil svare på, og klipper alt unødigt
> bort,
> > så kan alle følge med i tråden, den bliver ikke for lang, og du slipper
> for
> > at læse dette her, og jeg slipper for at skrive det !!
>
> Jeps...
> Usenet er jo ikke jeopardy
>
> --
> Mvh.... Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/
Hehe..
Det er faktisk rigtigt nok det Allan skriver! Membranen har dog også den
funktion at forstøve den brændstof der kommer ned i motoren! Man kan mærke
når membran pladerne er ved at være slidt, ved at man ikke kan give fuld
gas. (Den går død!) Og faktisk er det også membraned der giver den
karakteristiske brumme lyd når man monterer power filter! WROUM!!!!!
Med venlig hilsen:
Oliver "Benelli 491 Racing" Bruchhaus
| |
Anita (30-07-2002)
| Kommentar Fra : Anita |
Dato : 30-07-02 22:15 |
|
vil det så sige at når den skide membran bliver slidt så kan jeg risikere at
lortet sætter sig
mvh kim
"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:yuv09.8529$3k2.112769@news010.worldonline.dk...
>
> "Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:ahtlgl$d39$1@news.cybercity.dk...
> >
> > "Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
> > news:3d41f895$0$16794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Man kan jo ikke se hvad du griner af. Din citatteknik lader meget
> tilbage
> > at
> > > ønske. Man citerer under det man vil svare på, og klipper alt unødigt
> > bort,
> > > så kan alle følge med i tråden, den bliver ikke for lang, og du
slipper
> > for
> > > at læse dette her, og jeg slipper for at skrive det !!
> >
> > Jeps...
> > Usenet er jo ikke jeopardy
> >
> > --
> > Mvh.... Tim Sørensen
> > http://www.dondata.dk/
>
>
> Hehe..
> Det er faktisk rigtigt nok det Allan skriver! Membranen har dog også
den
> funktion at forstøve den brændstof der kommer ned i motoren! Man kan mærke
> når membran pladerne er ved at være slidt, ved at man ikke kan give fuld
> gas. (Den går død!) Og faktisk er det også membraned der giver den
> karakteristiske brumme lyd når man monterer power filter! WROUM!!!!!
>
>
>
> Med venlig hilsen:
>
>
> Oliver "Benelli 491 Racing" Bruchhaus
>
>
| |
Oliver Bruchhaus (30-07-2002)
| Kommentar Fra : Oliver Bruchhaus |
Dato : 30-07-02 23:21 |
|
"Anita" <fastrups@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:6kD19.30029$3k2.656602@news010.worldonline.dk...
> vil det så sige at når den skide membran bliver slidt så kan jeg risikere
at
> lortet sætter sig
> mvh kim
-Nope.. når den bliver slidt bliver kværnen så irriterende at du ikke vil
køre så meget som en meter på den! -Uden pis! Jeg har prøvet det!!!!
Oliver Bruchhaus.
| |
Thomas Rasmussen (29-07-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Rasmussen |
Dato : 29-07-02 17:23 |
|
> Og hvad var så lige det sjove i det ??
Det er omvendt - når der er undertryk i krumtapshuset åbner membranen og
benzinblandingen bliver suget ned - ved udstødning bliver der lukket pga
overtryk i krumtaphuset når stemplet bliver presset ned!
| |
|
|