Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Små korn" fra Kodak
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 27-07-02 20:21

For nogle år siden havde jeg abonnement på "Små korn" fra Kodak.
Det var et fint trykt blad, der udkom 3-4 gange årligt.

Abonnementet blev oprettet i Kodak, Sverige. Efter få år kom det
også på dansk. Jeg opsagde mit abonnement, da jeg på et tidspunkt
ikke arbejdede så meget med fotografiet.

Nu har jeg imidlertid lyst til at se dette fine blad igen. Jeg ved
bare ikke om det udgives endnu? Har søgt efter det på Nettet - dog
uden brugbart resultat.

Er der nogen af jer der kender til dette blads skæbne - og om det
udgives endnu?

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Leif Elsborg

Dato : 27-07-02 21:48

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtoseb@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden brugbart resultat.
>
> Er der nogen af jer der kender til dette blads skæbne - og om det

Hej Svend Erik

Bladet "små korn" udgives ikke mere.

På et tidspunkt blev det afløst af bladet "News" men jeg er ikke klar over
om det stadig udsendes. Jeg har set på deres hjemmeside og kan ikke finde en
henvisning.

Mvh. Leif

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 28-07-02 19:28

Leif Elsborg skrev:

> [...]

> om det stadig udsendes. Jeg har set på deres hjemmeside og kan ikke finde en

"News" - ja, der kan man bare se!

Jeg prøvede også lige at søge efter Kodaks "News". Men nej - det
gav heller ikke noget resultat for mig.

Jeg kan huske at Erland Pillegaard ofte havde fotografier i
"Små korn". Så hvis Erland ser dette indlæg, kunne han måske give
nogle oplysninger? Han skriver jo da en gang imellem her i dette
forum.

Nå, men ellers tak til du og Pico for jeres svar. Og hvis jeg finder
nyt om bladet, skal jeg nok give det videre hertil.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Pico

Dato : 27-07-02 21:30

Svend Erik Bertelsen wrote:
> [...]
> uden brugbart resultat.
>
> Er der nogen af jer der kender til dette blads skæbne - og om det

Jeg mener helt bestemt at Kodak er holdt op med at udgive det.
Det var et udemærket blad som jeg også fik.
Pico