Genbrug af 2.2 GB Harddisk
Fra : [2000]Karst B. Smit

Dato : 28-07-02 00:52

Hej,

Surt show. Jeg troede at min PM 4400 kunne rumme 2 Harddisken, men netop
min model kan ikke.

Så jeg har måtte skifte min 2.2 GB ud med en større. Hvordan kan jeg få
nytte af den gamle? Kan den bruges som ekstern og hvordan lader det sig
gøre?

mvh. Karst

--
Fjern Store bogstaver in min adresse
Remove Capital letters in my addres

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 02:11

In article <1fg0avk.i9xp7t1dzva5fN%kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk>,
kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk ([2000]Karst B. Smit) wrote:

> Surt show. Jeg troede at min PM 4400 kunne rumme 2 Harddisken, men netop
> min model kan ikke.

Er der nogen af modellerne der kan det?

> Så jeg har måtte skifte min 2.2 GB ud med en større. Hvordan kan jeg få
> nytte af den gamle?

Du står ikke og mangler en brevvægt?

Fra : [2000]Karst B. Smit

Dato : 28-07-02 10:43

> Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Er der nogen af modellerne der kan det?

Ja det mener jeg at have læst et eller andet sted.

Mvh. Karst

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 10:55

In article <1fg137g.q9pb6e12wov9kN%kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk>,
kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk ([2000]Karst B. Smit) wrote:

> Ja det mener jeg at have læst et eller andet sted.

Man kan godt få fysisk plads til den, men IDE-busserne kan ikke trække
mere end en enhed ad gangen.

Fra : [2000]Karst B. Smit

Dato : 28-07-02 23:13

> Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Man kan godt få fysisk plads til den, men IDE-busserne kan ikke trække
> mere end en enhed ad gangen.

OK, så har jeg misforstået noget.

Mvh. Karst

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-07-02 23:41

In article <1fg15yn.rnsbbz1twcehoN%kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk>,
kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk ([2000]Karst B. Smit) wrote:

> OK, så har jeg misforstået noget.

Eller også har du læst noget jeg godt kunne tænke mig at læse

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-07-02 06:32

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Man kan godt få fysisk plads til den, men IDE-busserne kan ikke trække
> mere end en enhed ad gangen.

Hvorfor kan de ikke det? Specialdesgin?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-07-02 10:09

On 29 Jul 2002 07:32:25 +0200,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Hvorfor kan de ikke det? Specialdesgin?

manglnde undertøttelse af slave i ROM'en.

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Jesper

Dato : 28-07-02 06:56

[2000]Karst B. Smit <kbsmitREMOVE@THIStiscali.dk> wrote:

> [...]
>
> Så jeg har måtte skifte min 2.2 GB ud med en større. Hvordan kan jeg få
> nytte af den gamle? Kan den bruges som ekstern og hvordan lader det sig

2.2 Giga? Når man tager i betragtning at man kan få en 40 Giga til 700
kr og en 80 Giga til en tusse, så ud med lortet!
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com