Hmmm.....
Løsningen er vist fundet...!!
Efter en 90 kilometers tur til nordsjælland med sømmet i bund (70-80 km/t)
er problemet forsvundet.
Det må simpelthen have været en gang "garagestøv" der lige skulle blæses af.
(købte den af en ældre mand for en uges tid siden)..
Hygge !
"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:inv09.8431$3k2.111878@news010.worldonline.dk...
>
> "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:ahsnb7$2ilv$1@news.cybercity.dk...
> > Oliver....du rammer faktisk LIDT plet !
> >
> > Jeg HAR lige skiftet udstødning (den gamle var gennemtæret), og
resultatet
> > var, at det døde punkt
> > skiftede fra 35-45 til 40-50 ...
> >
> > Såeeh.....den trykfjerder du nævner,- hvor hård skal den så være ... ?
> >
> > Low
> >
> >
> >
> > "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> > news:G1a09.1124$2N1.99051@news010.worldonline.dk...
> > >
> > > "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:ahqoib$2rcl$1@news.cybercity.dk...
> > > > TAK for hurtigt svar Thomas ...
> > > >
> > > > Jeg er på vej efter reservedele
> > > >
> > > > Low
> > > >
> > > > "Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> > > > news:3uX%8.78$iE.2544@news.get2net.dk...
> > > > >
> > > > > LowLifeDK <easyliving@ofir.dk> skrev i en
> > > > > nyhedsmeddelelse:ahpeu8$15lc$1@news.cybercity.dk...
> > > > > > Davs
> > > > > > Min PGO Big Max kommer hurtigt op på 40, hvorefter den dør
> > > > (omdrejningerne
> > > > > > falder dramatisk). Når "vi" så rammer 50 igen, kommer der LIDT
> mere
> > > liv
> > > > i
> > > > > > den gamle kælling fra 1996.
> > > > > Slidt variator, kilrem eller ruller..
> > > > > > Hvad sker der her ? Er det gearingen ?
> > > > > Nopes.
> > > > > /Thomas
> > >
> > >
> > > Hehe.. Jeg tror nærmere at det er en hårdere trykfjeder du skal have
på!
> > Har
> > > du lige skiftet udst. eller har den altid gjordt det, så er det dét
der
> er
> > > galt!
> > >
> > > Med venlig hilsen:
> > >
> > >
> > >
> > > Oliver Bruchhaus.
>
>
> Det kommer an på hvor hvor meget du har pillet ved den!
Det er lidt
> forkert det her, men jo mere tunet den er desto hårdere fjedder skal der
på!
> Men som du selv siger, så prøv at rense variomatiken med noget trykluft
når
> du alligevel er igang!
Det kan jo kun blive bedre!
>
>
> Med venlig hilsen:
>
>
>
> Oliver "Benelli 491 Racing" Bruchhaus
>
>