POPCORN...?
Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 24-07-02 17:13

Hejsa Gruppe....
Jeg var lige en tur på Fisketorvet, hvor jeg så en såkaldt "Popcorn"
knallert 30... til 10.000Kr som ny... så ville jeg bare lige høre om det er
noget skidt, eller....?
Gode/Dårlige erfaringer med den....?`
Andet, i synes jeg skal vide...?

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-07-02 18:19

[KBH]--=(KiM)=-- <kesREMOVE@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ahmjn6$hhi$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Jeg var lige en tur på Fisketorvet, hvor jeg så en såkaldt "Popcorn"
> knallert 30... til 10.000Kr som ny... så ville jeg bare lige høre om det

Kommer helt an på hvordan du behandler den, og hvor meget du tuner osv.
Kører du den alm. evt. med fjernet begrænsninger, så tror jeg motoren holder
lige så længe som de fleste andre. Stellet ligner meget det der sidder på
Hot 50, og jeg tror også det er , uden at sige for meget !

/Thomas

Fra : [KBH]--=\(KiM\)=--

Dato : 25-07-02 11:04

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer helt an på hvordan du behandler den, og hvor meget du tuner osv.

Hvad så hvis den slet ikke bliver tunet?

Mange Tak for hjælpen indtil videre

Med Venlig Hilsen Kim
ICQ: 121439005
Mail: Kes@post.cybercity.dk

Fra : Peter Landin

Dato : 06-10-02 10:25

Jeg har selv en Popcorn og den er bare super... jeg har så smidt et 45 kit
på for af få lidt bedre optræk.. og det vil du helt automatisk have fordi
den er bare langsom i optræk uden 45 kittet...

Hilsen
Peter Landin