jean michel jarre
Fra : Jesper G.

Dato : 23-07-02 16:20

ej

har michel jarre lavet en greatest hits og hvad hedder den helt præcist.

jesper

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-07-02 16:37

"Jesper G." wrote...

> har michel jarre lavet en greatest hits og hvad hedder den helt præcist.

Der er "Images" og "Essential Jean-Michel Jarre"

/Peter

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 23-07-02 18:09

In article <3d3d7420$0$11794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Jesper G. claimed the following:
> ej
>
> har michel jarre lavet en greatest hits og hvad hedder den helt præcist.

Kan man snakke om greatest hits ved en kunstner som Jarre?

Altså, jeg vil mene at de fleste af hans numre skal høres ud i en køre.

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action

Fra : Jesper G.

Dato : 23-07-02 21:22

yes i know, men jeg bliver nødt til lige at få genopfrisket lidt af
musikken, for at komme i stemning til koncerten i september

jesper

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 23-07-02 21:24

In article <3d3dbaf6$0$12701$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Jesper G. claimed the following:
> yes i know, men jeg bliver nødt til lige at få genopfrisket lidt af
> musikken, for at komme i stemning til koncerten i september

Yes yes, helt klart, no hard feelings dér - det var ikke møntet specielt på dig

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-07-02 21:43

Jesper G. wrote:
> yes i know, men jeg bliver nødt til lige at få genopfrisket lidt af
> musikken, for at komme i stemning til koncerten i september

Jeg ville foreslå dig at lytte til Zoolook og Oxygene, men det er nok
ikke særlig repræsentativt for hvad han laver nu. Oxygene er min favorit
Jarre-plade. Kom der forresten ikke et remix af den her for noget tid
siden?

-Sune

Fra : Martin Colding Eriks~

Dato : 23-07-02 23:23

On Tue, 23 Jul 2002 22:42:32 +0200, "Sune Mika Salminen"
<not_real@fakeantispamemail.dk> wrote:

> [...]
>ikke særlig repræsentativt for hvad han laver nu. Oxygene er min favorit
>Jarre-plade. Kom der forresten ikke et remix af den her for noget tid

Nope, men der kom Oxygene 7-13 godt album, hvor Jarre vender tilbage
til hans første lyd. Metamorphses (som også er meget nyt) er en hel
anden stilart, men har nogle gode numre på.

/Martin

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-07-02 00:07

> [...]

>ikke særlig repræsentativt for hvad han laver nu. Oxygene er min favorit
>Jarre-plade. Kom der forresten ikke et remix af den her for noget tid

Jep Oddessey Throu Oxygene.
Den er faktisk udemærket. Det er nogle rigtig fede versioner på!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-07-02 00:20

Morten Bowman Hansen wrote:

> Jep Oddessey Throu Oxygene.
> Den er faktisk udemærket. Det er nogle rigtig fede versioner på!
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Thanks Mr. Bowman

-Sune

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-07-02 00:12

On Tue, 23 Jul 2002 17:20:03 +0200, "Jesper G."
<pimpf@post.tdcadsl.dk> wrote:

>ej
>
>har michel jarre lavet en greatest hits og hvad hedder den helt præcist.
>
>jesper

Jeg ville vælge Concert in China g en af de nyere som f.eks. Paris
live. Men så får du ikke de to nyeste med.
Check http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bfyez97u7krat

Morten
morten@bowman.dk