honda sfx 30km/45km
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 23-07-02 13:41

hej...
Jeg købte for et par dage siden en brugt honda sfx (30 km/t model, eller?) -
det er den gul/grålige model! ... og jeg mødte en idag der sagde at den kun
fås i 45 km/t model (den gule/grå) ! ... altså hvis han har ret er jeg
blevet snydt :\ - så er det en 45-scooter jeg står med (og jeg er kun 16! )
:(
- men har han ret?

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-07-02 13:50

"Dennis Mortensen" <psyco_dm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fås i 45 km/t model (den gule/grå) ! ... altså hvis han har ret er jeg
> blevet snydt :\ - så er det en 45-scooter jeg står med (og jeg er kun

-Der er noget med at man kan se det på stel nummeret om det er en 30 eller
45 knallert...
Det må der være nogle andre her på gruppen der ved lidt mere om. -Ellers
skader det jo ikke at spørge det lokale politi. Jeg tror ikke at de
smider dig i fængsel for at du er blevet snydt!!!!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 23-07-02 13:54

haha! ... vil hellere spørge en forhandler istedet så :) ... du ved ik
hvordan man kan se på stelnumemret om det er en 45'er ? - eller en anden ?

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-07-02 14:06

> haha! ... vil hellere spørge en forhandler istedet så :) ... du ved ik
> hvordan man kan se på stelnumemret om det er en 45'er ? - eller en anden ?
>

> "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

-Jeg -mener- faktisk at der stå 30 eller 45 i nummeret! Enten til sidst
eller i starten.
men det må du ikke hænge mig op på, da jeg ikke er helt sikker! c",)

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 23-07-02 14:10

Ingen 30 eller 45 deri :\

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-07-02 14:15

"Dennis Mortensen" <psyco_dm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hmmm.... Så er det nok bedst at ringe til en forhandler. -Eller panserne, du
kan jo bare sige at du er ved at købe en scooter, men vil lige have tjekket
om det er en 30 eller 45 knallert! De er altså ikke så slemme som folk
gør dem til!

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 23-07-02 14:21

Jow de er sq ...
Snakker nok med min forhandler ....

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 23-07-02 14:28

Jeg ringede lige til forhandleren som i sin tid solgte scooteren til ham jeg
købte den af
den gule/grå findes både som 30'er og 45'er - og denne er en 30'er...
WEEEE!! :D

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-07-02 14:29

> [...]
jeg
> købte den af
> den gule/grå findes både som 30'er og 45'er - og denne er en 30'er...

Hehe... Jamen så tillykke med din ny kværn!

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 23-07-02 15:27

Tak tak :) - men jeg ringer lige til importøren for en sikkerheds skyld...
hvis man gir' dem stelnummeret kan de fortælle en om den er importeret som
30'er eller 45'er! ... så skulle jeg vist oz være sikker :)