Derbi Senda R/SM
Fra : Svend Aage Mikkelsen

Dato : 22-07-02 19:57

Kan man få en Derbi Senda R/SM som 30 knallert???
og hvad er forskellen på en R og en SM??
--

Mvh. Svend Åge Mikkelsen
svend-aa@post5.tele.dk

Fra : Rapper

Dato : 03-08-02 22:59

"Svend Aage Mikkelsen" <svend-aa@post5.tele.dk> wrote in message

> Kan man få en Derbi Senda R/SM som 30 knallert???
> og hvad er forskellen på en R og en SM??
> ¨
R er med offroaddæk.

SM = Super Motad. Med glatte dæk ala en mc :)

Jeg gad VOLDgodt at eje en Derbi Senda SM, den er bare LÆKKER!

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : "H;P

Dato : 04-08-02 09:19

Hejsa´

> "Svend Aage Mikkelsen" wrote in message
> Jeg gad VOLDgodt at eje en Derbi Senda SM, den er bare LÆKKER!

A ha.......hva´ så lige med Super Motad DRD..........?

http://www.derbi.com/2001/images/modelos/supermotard-drd/f-supermotard-drd-0
6.jpg

http://www.derbi.com/2001/images/modelos/supermotard-drd/f-supermotard-drd-0
8.jpg

Er den ikke lige et tjat bedre & er en rigtig look´er
Er desværre kun type godkendte som 45´er.......nedtur for nogen !.

Hilsen
H ; P

Fra : Rapper

Dato : 06-08-02 01:30

"H;P<Falken>" <hpaalling@`hotmail.com> wrote in message

> A ha.......hva´ så lige med Super Motad DRD..........?

Sjovt, en kammerat og jeg sad faktisk og savlede over den på Derbi.com
tidligere i dag. Det ville bare være fedt med dobbelt skive foran osv. :)

> Er den ikke lige et tjat bedre & er en rigtig look´er
> Er desværre kun type godkendte som 45´er.......nedtur for nogen !.

Ja! Ellers vidste jeg godt hvad jeg skulle spare op til :)

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Bamse Madsen

Dato : 12-10-02 22:19

hey....
Jeg er i praktik ved en motorcykel mekaniker og jeg sage jeg godt kunne
tænke mig en
senda R og så spurte jeg om de var lavet i 30 og han sage Nej Men.....
(i viste vel ikke der var et Men i det her Men jo) til vinter i 2003
skulle der komme en 30 i R og Sm modellen såå jeg glæder mig til jeg
fylder de 16 så skal jeg ha en en R model

HiLsEn BaMsEn