Yamaha 4g Tænding
Fra : The Duck

Dato : 20-07-02 20:16

Hej Ng.

Har lige samlet mig en Yamaha 4g 1979 men mangler bare at samle tændningen.
Men men men det er sku da ikke bare lige sådan at gøre det. Nu har jeg
siddet i 3 dage og prøvet at at få bare en lille gnist, men intet virker.
Er der en eller anden der kan fortælle mig hvordan ledningerne skal side på
tændingen.
Så´n cirka hvor den gule ledning eller sorte skal gå hen/sammen med. Hvor
skal lysspolen/tændspolen sidde sammen med. Please Help Me

The Duck

Fra : Smoothy6

Dato : 24-07-02 20:49

Der er Lednings diagram i Thansens katalog, der kan du se det...

Fra : Bjarke Madsen

Dato : 26-07-02 14:45

Hvor meget har du adskilt eller hvad har du lavet kan du komme med en mere
detaljeret forklaring
Hele ankerpladen adskilt
Ledningerne til ankerpladen afpillet eller hvad