traiane.dk
Fra : Klaus Petersen

Dato : 19-07-02 20:58

http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland >>

Ellers et ret spændende design du har på din side

Men det er lidt synd at "Bed and breakfast" ser så anderledes ud fra de
andre.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-07-02 21:09

"Klaus Petersen" <spektual@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Ellers et ret spændende design du har på din side
>
> Men det er lidt synd at "Bed and breakfast" ser så anderledes ud fra de

Det er faktisk lidt med vilje. Det skulle være lidt anderledes,
normalt bruger man jo ikke Bed and Breakfast i juletræssæsonen. I
øvrigt skal man passe på med at komme forbi i sæsonen, det er helt
sikkert at man bliver sat i arbejde! Heldigvis har vi venlige naboer,
som sørger for småkager og den slags julehyggerier.

Det er faktisk helt vildt, men jeg kan ikke vente til midt i november,
når vi skal til at i gang igen. Jeg håber bare at frosten kommer
tidligere i år, det var lidt for nervepirrende sidste år.

Det kunne faktisk være at man skulle bruge efteråret på at lave en
masse mad til at smide i fryseren, så bliver der ikke brugt så mange
penge på det lokale pizzaria. Men det bliver nu lidt klemt i år, der
er jo EM i damehåndbold i december.

Hilsen Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Granhegnet 11

Dato : 20-07-02 01:13

Tjah, bum, bum. Hvad forstand har bønder på agurkesalat... jeg spørger lige
i marketingafdelingen.

Torben

Fra : Klaus Petersen

Dato : 20-07-02 12:33

> Tjah, bum, bum. Hvad forstand har bønder på agurkesalat... jeg spørger
lige
> i marketingafdelingen.

Ok.. det var heller ikke meningen at det skulle være et helt nyt emne.
Det skulle ha været en kommentar inde under "Ang. friture og brandfare".