Hvad er forskellen på et Adaptec 2940W/294~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-07-02 14:57

Jeg har begge kort, men bruger dem ikke.

Hvilket er bedst ? Umiddelbart ser de ud til at kunne det samme selvom
ProRAID kortet er lidt mindre.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-07-02 21:33

On Fri, 19 Jul 2002 15:56:57 +0200,

> Jeg har begge kort, men bruger dem ikke.
>
> Hvilket er bedst ? Umiddelbart ser de ud til at kunne det samme selvom
> ProRAID kortet er lidt mindre.

Formac kortet inkluderer RAID sw. Det ene af formac kortene (ved ikke
hvilket af dem du mener) har envidere to uafhænige busser og derfor en
max båndbrede på 80MB/sek, eller en bus til langsomme enheder til
scannere/brændere og en hurtig 40MB/sektil HD'en. Formac kortet med
kun én bus har en båndbrede på 40MB/sek, ingen af kortene er Mac OS X
kompatible. (Begge kort er SCSI-3 wide)

Adaptec 2940W har kun en båndbrede på 20MB/sek (SCSI-2 fast & wide). UW
kortet har en båndbrede på 40MB/sek (SCSI-3 wide). SCSI-3 = Ultra.
Begge kort har kun én bus og ingen raid sw.

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?