/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
IT-Butikken holder ferie...
Fra : Ukendt


Dato : 19-07-02 14:23

Er der andre der har opdaget det?

Jeg sendte min skærm retur (pga. af fejllevering - fik en Samsung 957 P og
ikke en 957 DF) den 9/7 - og der står stadig på deres side at de ikke har
modtaget min skærm...

Lidt trist - men de har jo også behov for ferie derinde... Glæder mig bare
enormt til at få den rigtige skærm. Det er trods alt 3000,- kr. jeg har ud
og flyve + ca. 130,- kr i porto...

Hvordan får man forøvrigt de portopenge igen?

Nogen der har prøvet det?

Mvh
Allan Rasmussen
(p.t. med en lille træls 15" Hansol - der dog har været trofast siden '97)



 
 
Mikael Nørrelund And~ (19-07-2002)
Kommentar
Fra : Mikael Nørrelund And~


Dato : 19-07-02 15:07

"Allan Rasmussen" skrev:
> Hvordan får man forøvrigt de portopenge igen?

Hvis det er dem der har lavet en fejl, så send den en mail.
Så kan de jo sende pengene sammen med skærmen.

> Nogen der har prøvet det?

Nej, har kun hørt om det.

Mvh.
Mikael


Ukendt (19-07-2002)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-07-02 15:17

> "Allan Rasmussen" skrev:
> > Hvordan får man forøvrigt de portopenge igen?
>
> Hvis det er dem der har lavet en fejl, så send den en mail.
> Så kan de jo sende pengene sammen med skærmen.

Det er jo netop det, det er... Altså dem der har lavet en fejl!
Jeg vil prøve at maile dem - og hører hvordan - men de svarer jo ikke...
De har jo ferie...

Mvh
Allan Rasmussen



DWM (19-07-2002)
Kommentar
Fra : DWM


Dato : 19-07-02 19:50

"Allan Rasmussen" <jawa350 at HOTMAIL . COM> skrev i en meddelelse
news:3d38126b$0$54735$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der andre der har opdaget det?

Ja det har stået på deres hjemmeside længe hvornår de ville have ferie.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp


[3700] MHJ (19-07-2002)
Kommentar
Fra : [3700] MHJ


Dato : 19-07-02 21:22

Jeg de er godt nok fuldstændig på spanden.

Jeg bestilte en disk betalt via dankort, kan nu se at den er afsendt og
modtaget blot ikke af mig!!

Den er modtaget i Nordborg, jeg bor på Bornholm.

Efter ca. en time i telefonen meddeles det at de vil starte en
eftersøgning - hertil kan man blot sige at søg hvad i vil jeg skal bare have
pengene retur asap! - Desværre det kan vi ikke.......

Min sidste handel er foretaget hos IT-Butikken, det er muligt at de har
påtaget sig en rolle til viderefordeling af PC dele, med det er for ringe.
Det er ok at holde ferie, men man bør da i det mindste lade en blive tilbag
der har n..... nok til at tage en beslutning.

MHT. porto så skal du være ualmindeligt veltalende for at få penge retur.
Det tog mig 6 måneder at få 94,75 tilbage for fejlfaktureret porto.

Held og lykke.

MVH
Morten



Deaster (19-07-2002)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 19-07-02 22:01

"[3700] MHJ" <morkaj@email.com> wrote in message
news:ah9sfr$3pr$1@sunsite.dk...
> Jeg de er godt nok fuldstændig på spanden.
>
> Jeg bestilte en disk betalt via dankort, kan nu se at den er afsendt og
> modtaget blot ikke af mig!!
>
> Den er modtaget i Nordborg, jeg bor på Bornholm.
>
> Efter ca. en time i telefonen meddeles det at de vil starte en
> eftersøgning - hertil kan man blot sige at søg hvad i vil jeg skal bare
have
> pengene retur asap! - Desværre det kan vi ikke.......

En tur ned i banken og få ført pengene retur skulle klare det problem, du
har jo ikke modtaget varen.



--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk




Brian (19-07-2002)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 19-07-02 22:28

> Min sidste handel er foretaget hos IT-Butikken, det er muligt at de har
> påtaget sig en rolle til viderefordeling af PC dele, med det er for ringe.
> Det er ok at holde ferie, men man bør da i det mindste lade en blive
tilbag
> der har n..... nok til at tage en beslutning.
>
> MHT. porto så skal du være ualmindeligt veltalende for at få penge retur.
> Det tog mig 6 måneder at få 94,75 tilbage for fejlfaktureret porto.


Service skal man ikke forvente hvis man handler hos disse lowprice
forretninger. Ok, deres priser er lave, men de tjener så lidt på varerne, at
de ikke har råd til at yde ordentlig service.
Jeg har lært af egne erfaringer i sådanne handler. Så jeg har nu fundet
nogle forretninger, som godt nok ikke kan tilbyde danmarks laveste priser.
Men til gengæld yder de en god service og ikke mindst returneringspolitik.
Det vil jeg godt give noget for også!!!

Mvh. Brian





[3700] MHJ (20-07-2002)
Kommentar
Fra : [3700] MHJ


Dato : 20-07-02 07:37

Jeg mener ikke at det har noget med service at gøre. Der er ren
anstændighed. Man må vel kunne forvente at få de varer der er bestilt.

Ved køb af en disk forventer jeg ikke service, bare levering. Det er som
regel hurtigere at sende sin disk direkte til ex. IBM for en ombytter -
forhandleren gør jo bare det samme, dog venter denne somregel til at der er
lidt flere diske for at spare lidt porto.

Det der i den grad pisser mig af er at der ikke svares på henvendelser (det
har jo nok noget med service at gøre). DEt er min opfattelse at de er
vidende om at der er gået noget rigtigt galt i forsendelserne, men indrømme
det? Ikke tale om.

Men hvis alt andet glipper kan man jo melde dem for tyveri. Det løser ikke
probleme, men fanger helt sikkert opmræksomheden.

MVH
Morten



DWM (20-07-2002)
Kommentar
Fra : DWM


Dato : 20-07-02 09:04

"[3700] MHJ" <morkaj@email.com> skrev i en meddelelse news:ahb0g6$cft$1@sunsite.dk...
> Jeg mener ikke at det har noget med service at gøre. Der er ren
> anstændighed. Man må vel kunne forvente at få de varer der er bestilt.

Da ikke hvis de har ferie.

> Det der i den grad pisser mig af er at der ikke svares på henvendelser (det
> har jo nok noget med service at gøre). DEt er min opfattelse at de er
> vidende om at der er gået noget rigtigt galt i forsendelserne, men indrømme
> det? Ikke tale om.

Det er jo et problem hvis de har ferie.

> Men hvis alt andet glipper kan man jo melde dem for tyveri. Det løser ikke
> probleme, men fanger helt sikkert opmræksomheden.

Du kan ikke melde dem for tyveri da du selv har sendt produktet
til dem. Det må jo gå under en form for bedrageri hvis det endelig er.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp


[3700] MHJ (20-07-2002)
Kommentar
Fra : [3700] MHJ


Dato : 20-07-02 11:08

Jeg er ret sikker på at vi snakker forbi hinanden.

Jeg havde bestilt et produkt og betalt - de kære mennesker har bare sendt
det til en anden. De ved det godt, men indrømme det vil de ikke. Det gør mig
en smule pissed.

MVH
Morten

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
news:3d3918cb$0$16798$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "[3700] MHJ" <morkaj@email.com> skrev i en meddelelse
news:ahb0g6$cft$1@sunsite.dk...
> > Jeg mener ikke at det har noget med service at gøre. Der er ren
> > anstændighed. Man må vel kunne forvente at få de varer der er bestilt.
>
> Da ikke hvis de har ferie.
>
> > Det der i den grad pisser mig af er at der ikke svares på henvendelser
(det
> > har jo nok noget med service at gøre). DEt er min opfattelse at de er
> > vidende om at der er gået noget rigtigt galt i forsendelserne, men
indrømme
> > det? Ikke tale om.
>
> Det er jo et problem hvis de har ferie.
>
> > Men hvis alt andet glipper kan man jo melde dem for tyveri. Det løser
ikke
> > probleme, men fanger helt sikkert opmræksomheden.
>
> Du kan ikke melde dem for tyveri da du selv har sendt produktet
> til dem. Det må jo gå under en form for bedrageri hvis det endelig er.
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp
>



[Odense] Jens C. Han~ (20-07-2002)
Kommentar
Fra : [Odense] Jens C. Han~


Dato : 20-07-02 12:43

[3700] MHJ wrote:
> Jeg er ret sikker på at vi snakker forbi hinanden.
>
> Jeg havde bestilt et produkt og betalt - de kære mennesker har bare sendt
> det til en anden. De ved det godt, men indrømme det vil de ikke. Det gør mig
> en smule pissed.

Som tidligere skrevet, hen i banken og underskriv en Indsigelsesblanket
- du har ikke modtaget varen og den er ikke på vej til dig, så du vil
have pengene ført tilbage.


DWM (20-07-2002)
Kommentar
Fra : DWM


Dato : 20-07-02 14:13

"[3700] MHJ" <morkaj@email.com> skrev i en meddelelse news:ahbcro$gau$1@sunsite.dk...
> Jeg er ret sikker på at vi snakker forbi hinanden.
>
> Jeg havde bestilt et produkt og betalt - de kære mennesker har bare sendt
> det til en anden. De ved det godt, men indrømme det vil de ikke. Det gør mig
> en smule pissed.

Jo det har jeg så. Jeg mener dog stadig ikke at det kan gå under andet end
bedrageri.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp


Ukendt (20-07-2002)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-07-02 23:21

> > Er der andre der har opdaget det?
>
> Ja det har stået på deres hjemmeside længe hvornår de ville have ferie.

Ja det har jeg lagt mærke til...
Har modtaget en mail hvor der står at de har 9 postbure med indkommet post
der skal sorteret og registreres - så de har da lidt at se til.
På mandag faxer jeg min kvittering på porto til dem - og så vil de medsende
en check til mig - på beløbet. Sammen med - forhåbentlig - den rigtige
skærm...
Glæder mig enormt til den 957 DF'er står her - foran mig

Mvh
Allan Rasmussen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177601
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409248
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste