quicktime problemer
Fra : Per Bruus

Dato : 18-07-02 17:41

Jeg er løbet ind i et alvorligt problem
efter at have kørt quicktime 6 preview
uden problemer, kan jeg ikke installere
den endelige version, den kommer med
en fejlmeddelse "unexpected error"
samt et 4- 6 cifret tal.
Jeg har prøvet at afinstallere samt fjerne
alle komponenter fra udvidelsesmappen,
prøvet at geninstallere QT 5 DK. det vil
heller ikke lykkedes.
Har også prøvet at geninstallere 9,22
Desværre kan jeg ikke finde min org 9,0
opdatering cd, kan det være løsningen at
lave en komplet geninstallation af denne.
Eller hvad er der galt. ?

Problemet er alvorligt da flere øvrige programmer
er afhængige af QT, så er der et bud på en løsning

På forhånd tak.

Per Bruus

Fra : Tom

Dato : 18-07-02 17:24

Et bud herfra kunne være at du installerer et engelsk system, og der
installerer den nye ( færdige) version af QT 6.0
Så ripper du ellers alle QTQ extensions etc over i dit danske system!!

Det gjorde jeg, da jeg heller ikke kunne installere QQT 6 oven på et DK
system !?
Tom

On 18/07/02 18:41, in article
3d36e199$0$16809$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Per Bruus"

Fra : Per Bruus

Dato : 18-07-02 18:40

"Tom" <tom@mir.dk> skrev i en meddelelse news:B95CB842.19EF%tom@mir.dk...
> [...]
> Så ripper du ellers alle QTQ extensions etc over i dit danske system!!
>
> Det gjorde jeg, da jeg heller ikke kunne installere QQT 6 oven på et DK

Der må være ændret nogle ting i forhold
til preview udgaven, da denne uden problemer
kunne installeres på DK system.

Jeg har midlertidig løst problemet ved at downloade
standalone versionen af QT 5 DK, så må jeg vente
til Jaguaren kører Dansk, da jeg ikke har en IE vers.
af OS, før jeg kan få glæde af MPEG-4,
hmm irreterende. :--(

Men anyway, tak for hjælpen.

Vh.
Per Bruus

Fra : Tom

Dato : 18-07-02 23:14

Ups !!
Jeg så io forbifarten IKKE at du var på X.
Jeg roder stadig med 9.x !!
Tom

On 18/07/02 19:40, in article
3d36ef6e$0$16778$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Per Bruus"