soldier of fortune II
Fra : Alex Kroha

Dato : 18-07-02 11:36

Hej med jer

jeg er en flittig spiller af Soldier of Fortune II. Nu er jeg kommet til New
York, The Armory. Jeg er: gået ind i bogforretningen, hoppet over
elevatoren, har snakket med Sam, oplevet eksplosionen,slukket for
dampstreamer og kan nu ikke komme videre. hvis jeg går ind i forretningen så
dør jeg. Jeg kan simpelthen ikke komme videre. Hvad skal jeg for at kunne
komme videre. Er der nogen som gider hjælpe en SoFfan som er meget
fortvivlet.

Med venlig hilsen ALex

Fra : Mogens

Dato : 18-07-02 15:17

On Thu, 18 Jul 2002 12:35:30 +0200, "Alex Kroha" <johnphillips@c.dk>
wrote:

> [...]
>dør jeg. Jeg kan simpelthen ikke komme videre. Hvad skal jeg for at kunne
>komme videre. Er der nogen som gider hjælpe en SoFfan som er meget

I rummet hvor Sam ligger sprænges der et hul i muren.
Der skal du ud og ned af stigen hvor du drejer en ventil.
Så slukkes flammen oppe i rummet bag det som Sam
ligger i. Nu kan du kravle op igen, samle Sam op og bære
ham uden for ( forbi hvor det brændte før ) og hen til ambulancen.

mvh Mogens

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-07-02 15:25

"Alex Kroha" <johnphillips@c.dk> skrev i

> Hej med jer
>
> jeg er en flittig spiller af Soldier of Fortune II. Nu er jeg kommet til
> New

sprøgsmålet kan måske med fordel stilles i dk.spil.computer.first-
person.shooter når vi nu har fået den oprettet alligevel

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF