multiplayer 3D-pong?
Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 18-07-02 10:50

Er der nogen der kender en "rigtig" version alá dette coole 3d-pong spil?
http://www.liquid.se/pong.html
evt. med en multiplayer funktion?

\Henrik

Fra : Svend Emil

Dato : 18-07-02 11:27

http://spil.netact.dk/snakedk.pl?id=game-ping
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 18-07-02 22:05

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://spil.netact.dk/snakedk.pl?id=game-ping
Jeg tror ikke jeg fik udtrykt mig godt nok.

Det skal være som I ser i "mit" link. altå en 3D. men en version der kan
downloades ( altså uden at skulle være på nettet når man spiller ) og hvor
man kan spille mod hinanden, på 2 forsk. computere. (LAN el. Internet)

\Henrik