RealOne til OS X
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-07-02 23:06

RealOne kræver bl.a. flg:

"Macintosh* OS 10.1 or later (HFS partition) "

Tror i at HFS+ formateret HD kan gi' problemer?

Martin

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-07-02 23:20

In article <1ffhpk9.1e6kptihii394N%mb@talent.dk>,
mb@talent.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> Tror i at HFS+ formateret HD kan gi' problemer?

OS X kører da ikke på HFS (uden plus), gør den?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-02 23:36

On Thu, 18 Jul 2002 00:19:43 +0200,

> OS X kører da ikke på HFS (uden plus), gør den?

nej - real.com har blot lånt mit tastatur

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-07-02 23:40

In article <7hr4ha.qs1.ln@g4.reippuert.dk>,

> nej - real.com har blot lånt mit tastatur

Hedder det ikke et tatsatur?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-07-02 02:09

On Thu, 18 Jul 2002 00:39:57 +0200,

> Hedder det ikke et tatsatur?

jo, det er det jeg siger - der er noget galt med det.

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-07-02 09:42

In article <4g45ha.0n.ln@g4.reippuert.dk>,

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 17-07-02 23:18

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> RealOne kræver bl.a. flg:
>
> "Macintosh* OS 10.1 or later (HFS partition) "
>
> Tror i at HFS+ formateret HD kan gi' problemer?

De har bare skrevet forkert. RealOne fungerer ganske udmærket. Jeg har
en offline udgave af en RealVideo ting, og kan den afspilles uden
dropframes i forhold til RealPlayer 8 både i ren OS 9.2.2 og i Classic.

En fornøjelse nu også at kunne lytte til DRs programarkiv uden brug af
Classic.

--
Thomas Tvegaard
<http://homepage.mac.com/tvegaard/> (Så længe det varer!)

Fra : Jesper

Dato : 17-07-02 23:20

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> RealOne kræver bl.a. flg:
>
> "Macintosh* OS 10.1 or later (HFS partition) "
>
> Tror i at HFS+ formateret HD kan gi' problemer?

Det der hentydes til er at realOne ikke understøttes på UFS partition
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-07-02 23:20

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Tror i at HFS+ formateret HD kan gi' problemer?

For lige at svare mig selv:

Det funker fint med HFS+ (det er unix formatet der ikke kan bruges (er
det UDP det hedder?))

Fedt - nu kan jeg endelig høre P1's Harddisken uden at skulle gå i
classic. Og for første gang synes jeg, at Real har lavet et pænt
interface.

Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-07-02 23:24

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

>er det UDP det hedder?

Okay - UFS så.. (Unix File System - yes?!)

(... UDP ku' jo ha' været "Unix Disk Partition")

Martin