.Mac
Fra : David Blangstrup

Dato : 17-07-02 21:58

Føj, hvor er jeg skuffet over .Mac - og at skulle betale $100 pr. år. Hele
digital hub strategien hænger sammen med .Mac -- så hvis man ikke betaler,
er man second class. En Mac koster altså yderligere 1000 kr. pr. år. Ha ha -
folk vil da udvandre fra .Mac som lemminger.

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-07-02 22:10

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> [...]
> er man second class. En Mac koster altså yderligere 1000 kr. pr. år. Ha ha -
> folk vil da udvandre fra .Mac som lemminger.

Ja, så hellere bruge pengene på den årlige OS X opdatering

Hallo Apple - det kan sgu' ikke passe at der ikke er en
"opdateringspris" for 10.2 og en gratis .mac email konto - .mac er jo
trods alt også god reklame.

Martin

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 17-07-02 22:12

> [...]

> er man second class. En Mac koster altså yderligere 1000 kr. pr. år. Ha ha -
> folk vil da udvandre fra .Mac som lemminger.

Dear Friends,

I have just read and signed the online petition:

".Mac Services Overpriced Concerns"

hosted on the web by PetitionOnline.com, the free online petition
service, at:

http://www.PetitionOnline.com/iTol/

I personally agree with what this petition says, and I think you might
agree, too. If you can spare a moment, please take a look, and consider
signing yourself.

Best wishes,

Frederik Sørensen

--
Frederik Sørensen
Og nej jeg er ikke medlem af en forening, som åbenbart

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-07-02 23:31

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> writes:

> [...]
> er man second class. En Mac koster altså yderligere 1000 kr. pr. år. Ha ha -
> folk vil da udvandre fra .Mac som lemminger.

Lidt skuffet er man vel, men altsaa, de har jo aldrig sagt det ville
vaere en gratis service i tid og evighed. Og hvis de stadig havde det ladet
vaere gratis havde Jagwire sikkert kostet en hund eller to mere.

Dog synes jeg godt at de kunne have noget mailforwarding af eksisterende
klienters mail-adresser til en rimelig penge pr. aar -- men det har de
altsaa valgt ikke at goere, det er skidt.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |