Det var saa det
Fra : Jonas Voss

Dato : 17-07-02 16:18

Paa trods af alle de laekre ting der blev annonceret paa MWNY, saa kan
man ikke rigtig undgaa at vaere en smule aergelig over, at iTools
stopper med at eksistere, og tilmed bliver omdoebt til .mac, og kommer
til at koste penge ($99/aar). Det foerste og det sidste er forstaaeligt, det er
den vej alle gratistjenester der tilbyder hosting, pop og imap (i hvert
fald med de muligheder der er paa iTools) er gaaet, men havde de
virkelig behoevet at lave det om til .mac? Virker det ikke en kende
uopfindsomt? Godtnok faar man nogle ekstra godter, men alligevel, $99
dollar har jeg i hvertfald ikke lyst til at betale for det.

Anywho, for at opsummere:
* OSX 10.2 - 'Jagwire' koster $129 - Frigives 24 august.
* iTunes 3 - gratis, kan downloades i dag (men serveren timer out pt.)
* iCal - kalenderprogram, gratis hvis du har Jagwire.
* iChat - chat program kommer med Jagwire.
* iSync - synkroniseringsprogram mellem mobilos, kalender, palm, kraever
Jagwire.
* System-wide adressebog, tilsyneladende laekkert integreret med resten
af OS'et og Apples applikationer.
* Sherlock 3 - der kan finde restauranter i naerheden hvis man indtaster
postnummer, men hvor godt mon det virker uden for USA?
* Rendezvous - Automatisk genkendendelse af enheder paa IP-netvaerk uden
nogen form for opsaetning involveret.
* Forbedringer til mail.app. Den bedste skulle vaere 'Junk mail' som
ikke virkede hundrede procent under demoen (;
* 20 Gb iPod, nye menu-funktioner, Breakout er ikke laengere et easter
egg, men staar i menuen. Kalender, ur, adressebogs integration.
* iPod til windows, yup, korrekt. MusicMatch Jukebox kan nu synces med
iPod'en.
* iSync - Program til at synce mellem mobilos (med bluetooth), iPod,
iCal, .mac.
* Ny 17" iMac2 1440 x 900 pixels, samme synsfelt som 19" crt-skaerm. Saa
laekker ud.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Ben Knudsen

Dato : 17-07-02 17:21

iSync - Fedt! Endelig kan jeg bruge min T39'er til noget fornuftigt.
Jaguar - Fedt at den snart kommer, ufedt at man ikke kan opgradere til en
lidt mere fornuftig pris. Det er ikke fair, at man skal betale ekstra for
det, der _burde_ have været version 1.0
..mac - Fuldkommen håbløst. Jeg har lige solgt min kæreste konceptet om en
mailkonto hos mac. Jeg glæder mig IKKE til at forklare hende, at hey... nu
koster det kassen. Der burde være en lowend-løsning email alene til 20
dollars. En .mac-mail har næppe herlighedsværdig nok til, at hun gider
betale så meget for det. Og ligesom rigtig mange andre bruger rager de
andre services hende en papand.

Den globale adressebog er til gengæld funky. Og det er ændringerne i mail
også. Det _kunne_ være enden på Entourage hos mig...

Ben

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-07-02 17:37

"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> writes:

[snip - en tirade om .mac som jeg er fuldstaendig enig i]

> Den globale adressebog er til gengæld funky. Og det er ændringerne i mail
> også. Det _kunne_ være enden på Entourage hos mig...

Ditto! (;

Og naar saa OpenOffice faar lanceret en final release, saa kunne det
betyde et farvel til Office X.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Peter Gersmann

Dato : 17-07-02 21:46

Jonas Voss wrote:

> Og naar saa OpenOffice faar lanceret en final release, saa kunne det
> betyde et farvel til Office X.

Har du også droppet Photoshop til fordel for GIMP? Og Quark/InDesign for
at skifte til Scribus? Eller starter du med de billigste af programmerne?

//Peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-07-02 23:22

Peter Gersmann <sitescripter.nothere@mac.com> writes:

> Har du også droppet Photoshop til fordel for GIMP? Og Quark/InDesign
> for at skifte til Scribus? Eller starter du med de billigste af
> programmerne?

Jeg starter med de billigste (;

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-07-02 23:11

Jonas Voss <spamthis@verture.net> writes:

> Og naar saa OpenOffice faar lanceret en final release, saa kunne det
> betyde et farvel til Office X.

Er der nogen der har aftestet non-X versionen af OpenOffice (altså en
der kører Aqua og ikke X11)?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-07-02 23:26

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> writes:

> Er der nogen der har aftestet non-X versionen af OpenOffice (altså en
> der kører Aqua og ikke X11)?

Det er nok to maaneder siden jeg tjekkede OpenOffice ud, og der skulle
man have X11 rullet paa foerst. Har ikke undersoegt sagen siden.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-07-02 23:35

> Det er nok to maaneder siden jeg tjekkede OpenOffice ud, og der skulle
> man have X11 rullet paa foerst. Har ikke undersoegt sagen siden.

Det var nu den nye udgave jeg tænkte på.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-07-02 23:54

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> writes:

> Det var nu den nye udgave jeg tænkte på.

My bad, har ikke proevet den endnu. Der ser ud som om det tager det
meste af en weekend (og en ramme bajere eller godt med kaffe) at bygge den.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-02 22:11

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Den globale adressebog er til gengæld funky. Og det er ændringerne i mail
> også. Det _kunne_ være enden på Entourage hos mig...

ical er ej heller helt ringe

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-07-02 22:40

> ical er ej heller helt ringe

Nu har jeg ikke set hele keynoten (dog lidt via mpeg 4 - det kørte helt
fint må jeg sige), men er det rigtigt forstået at iCal skal kunne synce
med Palm.

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-02 23:46

On Wed, 17 Jul 2002 23:39:35 +0200,
Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Nu har jeg ikke set hele keynoten (dog lidt via mpeg 4 - det kørte helt
> fint må jeg sige), men er det rigtigt forstået at iCal skal kunne synce
> med Palm.

det vil jeg tro - den kan i al fald synce med mobiltelefoner, ipod, www
-mon ikke også den kan klare PDA'ere?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-07-02 17:48

On 17 Jul 2002 17:17:42 +0200,
Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:
> [...]
> * Sherlock 3 - der kan finde restauranter i naerheden hvis man indtaster
> postnummer, men hvor godt mon det virker uden for USA?

Reklamefinancieret med garanti.

> [...]
> * Forbedringer til mail.app. Den bedste skulle vaere 'Junk mail' som
> ikke virkede hundrede procent under demoen (;

Kører jeg med SpamAssassin alligevel.

Jeg synes de 1299 kr for en Jaguar opdatering er helt henne i vejret.
Specielt for jeg har haft min iBook i under 2 måneder, og så skal
man betale så horribel en pris for en opdatering, som vel primært
er performanceforbedringer og måske lidt hattelak.
Jeg ville med glæde betale et noget mindre beløb for opdateringen. Men
1300 kr er langt over sweet spot for private.

Men hvis de ikke fortsat patcher 10.1, så kan man vel anvende sin
reklamationsret til en gratis opdatering.o

Jeg har også overvejet at smide 200 kr og en softwarekupon i en kuvert
til Apple og bestille en softwareopdatering, som jeg jo kan bruge
kuponerne til. Kuponen giver ret til at modtage MacOS opdateringer
og andre tilbud. Så spørgsmålet er hvordan den skal fortolkes ?

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-07-02 18:12

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> writes:

> Reklamefinancieret med garanti.

Det er jeg ikke sikker paa. Det var en Yellow pages service inde i
Sherlock 3. Mon ikke det kan integreres rimelig nemt med noget fra
degulesider? Der er der jo i forvejen link til kort osv naar man
foretager en soegning.

> Kører jeg med SpamAssassin alligevel.

Det er noget CLI-stuff der kraever at man saetter sendmail op er det
ikke? Det tror jeg ikke saerlig mange brugere kan hitte ud af. Den
forbedrede mail.app havde i oevrigt ogsaa mulighed for at soege paa alle
mailboxes paa samme tid.

> Jeg synes de 1299 kr for en Jaguar opdatering er helt henne i vejret.

Enig, det er lidt i overkanten.

> [...]
> kuponerne til. Kuponen giver ret til at modtage MacOS opdateringer
> og andre tilbud. Så spørgsmålet er hvordan den skal fortolkes ?

Jeg tror, at de selv tolker Jagwire (som Jobs bliver ved med at udtale
det) som foerste egentlige Release af OS X, alt andet har bare vaeret
betaer (groft sagt). Derfor gaelder dine kuponer nok kun til opdatering
af 10.0.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-07-02 18:41

On 17 Jul 2002 19:11:52 +0200,
> [...]
> det) som foerste egentlige Release af OS X, alt andet har bare vaeret
> betaer (groft sagt). Derfor gaelder dine kuponer nok kun til opdatering

Næh, mine kuponer siger at Mac OS X v10.1/Mac OS 9.2, så jeg vil bare
have opgraderet til v10.2 til rabatpris. Min rabatkupon er vel et eller
andet værd.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 17-07-02 18:58

Povl H. Pedersen <nospam@home.terminal.dk> wrote:

> Min rabatkupon er vel et eller andet værd.

Hvad er prisen på brugt papir ?

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Peter Gersmann

Dato : 17-07-02 21:55

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> kuponerne til. Kuponen giver ret til at modtage MacOS opdateringer
> og andre tilbud. Så spørgsmålet er hvordan den skal fortolkes ?

Der er forskel på en fejlrettelse, en mindre opdatering og en opgradering.

Quartz Extreme, Rendezvous, håndskriftsgenkendelse, Bluetooth
integration, Sherlock 3, fildeling med Windows, ny adressebog, ny mail
etc. - det er ikke ting du får ved at vifte med 200,- og en gammel
papkasse. I det mindste ikke som tingene ser ud lige nu.

//Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-07-02 22:20

On Wed, 17 Jul 2002 20:55:03 GMT,
Peter Gersmann <sitescripter.nothere@mac.com> wrote:
> [...]
> etc. - det er ikke ting du får ved at vifte med 200,- og en gammel
> papkasse. I det mindste ikke som tingene ser ud lige nu.

Quartz Extreme, håndskriftsgenkendelse og Bluetooth får jeg da heller
ikke ved at smide 10.2 på en gammel iBook. Fildeling med Windows er
der i dag. Så er der Sherlock 3 som jeg ikke bruger. Google styrer.

Jeg aner ikke hvad rendezvous er.

Jeg skal kun bruge 10.2 for at have en version der supporteres med
bug fixes, da jeg ikke ønsker min maskine kompromiteret. Og så vil
jeg godt have en lidt mere tidssvarende performance.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 17-07-02 22:29

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]
> bug fixes, da jeg ikke ønsker min maskine kompromiteret. Og så vil
> jeg godt have en lidt mere tidssvarende performance.

Apple har solgt maskinen med den hastighed den har - ikke med et løfte
om at dine nuværende MHz pludselig bliver 25% mere værd.

Desuden - hvem siger at der ikke kommer sikkerhedsopdateringer til Mac
OS X 10.1?

Hvis du ikke er interesseret i nye funktioner så forstår jeg godt, at du
gerne vil have mere end 4 måneders bug fixes, men jeg kan på den anden
side også godt forstå at Apple - i et eller andet omfang, prisen kan
diskuteres - vil tage sig betalt for de forbedringer som føjes til systemet.

Vh.
Peter Gersmann

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-07-02 06:25

On Wed, 17 Jul 2002 21:29:23 GMT,
Peter Gersmann <sitescripter.nothere@mac.com> wrote:
> Desuden - hvem siger at der ikke kommer sikkerhedsopdateringer til Mac
> OS X 10.1?

Det er der ikke nogen der gør, meeen...

> [...]
> side også godt forstå at Apple - i et eller andet omfang, prisen kan
> diskuteres - vil tage sig betalt for de forbedringer som føjes til systemet.

Jeg har 2 års reklamationsret, så Apple er vel nødt til at rette fejl
jeg reklamerer over i denne periode. Ihvertfald de slemme som root
exploits. Microsoft er lige ved at droppe support for Windows 98
(eller er det 95?). Så 5 års levetid kan man vel forvente ?
På elektronik er det vist 7 år de skal være lagerførende i reservedele.

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 17-07-02 22:39

> [...]

> etc. - det er ikke ting du får ved at vifte med 200,- og en gammel
> papkasse. I det mindste ikke som tingene ser ud lige nu.

Det ville da så være en god ting, hvis opgraderingsprisen ikke var
højere end en Windows XP Home Edition-opgradering - de går for 1099,-
inkl. moms.

Pyh, jeg "glæder" mig til at se EDU-priserne, så kan jeg se frem til, at
argumenterne for *ikke* at opgradere kan stå på én linie. Skal vi
supportere både 10.1.5 på de eksisterende maskiner og så 10.2 på evt.
nye maskiner? IT-chefen bliver lykkelig!

--
Thomas Tvegaard
<http://homepage.mac.com/tvegaard/> (Så længe det varer!)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-02 22:11

> [...]

> kuponerne til. Kuponen giver ret til at modtage MacOS opdateringer
> og andre tilbud. Så spørgsmålet er hvordan den skal fortolkes ?

opdateringer til 10.1x - ikke til 10.2

Fra : Brian Poulsen

Dato : 17-07-02 23:36

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]
> kuponerne til. Kuponen giver ret til at modtage MacOS opdateringer
> og andre tilbud. Så spørgsmålet er hvordan den skal fortolkes ?

Hehe sjovt du nævner de der update kuponer. Jeg sad og tænkte præcis det
samme. De er åbenbart ikke mere værd end at starte et bål med dem =((

Og det med at iTools er/vil blive udskiftet med .mac. Når man registrer
en iTools account får man at vide at den @mac.com email account er
"yours for life". Hmm.

Gad vide hvor lang tid der går før apple fatter de har gang i noget helt
galt ?

Brian Poulsen
-------------
http://hipoxia.com

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 19-07-02 11:15

On 17/07-02 16.47, Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> kuponerne til. Kuponen giver ret til at modtage MacOS opdateringer
> og andre tilbud. Så spørgsmålet er hvordan den skal fortolkes ?

Min kaereste har ogsaa koebt en iBook. den er ca. 1 mdr. gammel, og nu
skal hun punge ud med 1299 for en 10.2??? Det fatter jeg ikke!

/Daniel

--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are forced
by circumstances to meet.

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-07-02 20:25

Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> wrote:

> Min kaereste har ogsaa koebt en iBook. den er ca. 1 mdr. gammel, og nu
> skal hun punge ud med 1299 for en 10.2??? Det fatter jeg ikke!

Det er altid et vanskeligt spørgsmål, om den slags er rimeligt. Man kan
jo sige, at det ikke er nødvendigt at opgradere. Din kærestes iBook vil
kunne køre fint videre med Mac OS 10.1.5 og have den funktionalitet, den
blev købt med. Det samme gælder det B&O fjernsyn og video, vi købte
forrige år. Vi havde knap nok fået det tændt, før der kom en ny model
med DVD. Sådan er livet indenfor højteknologi. Forrige gang vi købte
bil, kom der tre måneder siden en tilbudsmodel med en masse ekstraudstyr
til samme pris. Det er bare ligesom, vi har nemmere ved at acceptere
det, når det ikke er computere. Jeg var da ikke ude at forlange en ny
bil hos bilhandleren.
Det er selvfølgelig svært at sammenligne computere med andre
ting. Jeg har en gammel iMac 233. Jeg har i tidens løb bl.a. købt Mac OS
9 til den. I december 2001 købte jeg 512 MB RAM for 810,- kr., da RAM
var billig. For få måneder siden købte jeg så Mac OS X og AppleWorks 6.
Nu kan jeg ligesom din kæreste gå hen at købe Mac OS X 10.2, selv om det
altså kun er fire måneder siden jeg gav kr. 1.100,- for Mac OS X. Men
det var jeg næsten nødt til, for nu havde jeg jo købt al den RAM mhp.
Mac OS X. Og AppleWorks 6 var jo nødvendig for at køre nativt på OS X.
Men hvis computeren ikke var en hobby, eller et stykke legetøj,
for mig, så ville den da have kørt fint på det oprindelige Mac OS 8.5
opgraderet til 8.6 og den medfølgende AppleWorks 5. Jeg fik endda ekstra
64 MB RAM i, da jeg købte den. Sådan ville f.eks. mine forældre have
gjort. Og så havde de sparet i hvert fald kr. 3.500,-. Så man må jo gøre
op med sig selv, om det er en hobby eller noget praktisk. Og vurder så,
om opgraderingerne virkelig er pengene værd.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Pelle Hede

Dato : 19-07-02 20:33

Henrik Münster wrote:

> gjort. Og så havde de sparet i hvert fald kr. 3.500,-. Så man må jo gøre
> op med sig selv, om det er en hobby eller noget praktisk. Og vurder så,
> om opgraderingerne virkelig er pengene værd.

Jeg synes mere og mere om OS X på min lille cube. Jeg synes dog også, at
den nye iMac er endnu mere tillokkende med den nye skærm. Nemlig!
Nå, men hvis doktoren ikke kan anvise et andet sted at grave
sparepengene ned, må man vel til at fundere lidt mere over tingene.

Pelle

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-07-02 21:48

Hej Jonas

Jonas Voss wrote:

> [...]
> uopfindsomt? Godtnok faar man nogle ekstra godter, men alligevel, $99
> dollar har jeg i hvertfald ikke lyst til at betale for det.

Det er vel egentlig ikke værre, end at MS har deres eget 'hotmail' netværk og
serversystem... - Og div. endelser er jo så at sige 'frie', men nu er .mac jo nok
copyrighted, så ingen andre kan bruge det...

Mht. betaling, - hm, $99 dollars ca. 760kr. pr år = ca. 73kr. pr. md. er vel ikke
så galt endda i betragtning af, hvad man får. Jeg så ikke selv keynoten, men hvad
med kapaciteten på .mac nu, er det stadig kun de 10mb, så er det nok rigeligt, men
hvis den så samtidig udvides til fx. 25-30mb, så synes jeg ikke det er så galt
endda.

> Anywho, for at opsummere:
> * OSX 10.2 - 'Jagwire' koster $129 - Frigives 24 august.

'Jagwire' ?? - hedder den ikke 'Jaguar'? - det er da ellers det navn, den har kørt
med indtil nu...

> [...]
> egg, men staar i menuen. Kalender, ur, adressebogs integration.
> * iPod til windows, yup, korrekt. MusicMatch Jukebox kan nu synces med

Gad vide, om MusicMatch Jukebox bliver det næste, Apple køber op.... MMJ er et
godt program. Den har klaret nogle endda meget vanskelige konverteringsopgaver for
mig, hvor ingen andre programmer kunne gøre det.

> * Ny 17" iMac2 1440 x 900 pixels, samme synsfelt som 19" crt-skaerm. Saa
> laekker ud.

Øøh.... hvor blev G5'eren af? - Jeg troede egentlig, at den ville blive annonceret
i NY.... - Har IBM mon fået førsteretten til de nye Motorola 1400mhz, 1800mhz og
2100mhz processorer til deres nye mainframes.... - Hvis det er tilfældet, så tror
jeg, at Apple skal til at se sig om efter en ny processor-leverandør. ...hm.

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 17-07-02 22:05

> [...]
> 1400mhz, 1800mhz og 2100mhz processorer til deres nye mainframes.... -
> Hvis det er tilfældet, så tror jeg, at Apple skal til at se sig om efter

Hvis man er til rygte-sites, så kunne der komme til at stå IBM på
G5'erne, men rygter altså...

<http://www.macrumors.com/pages/2002/07/20020713205609.shtml>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-02 22:23

> [...]
> så er det nok rigeligt, men hvis den så samtidig udvides til fx. 25-30mb,

mail er stadig kun 5MB - disken er på 100MB men den har kun de færreste
gavn af

NB dine linier er for lange!

Fra : *nico*

Dato : 18-07-02 15:02

"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote in message

25-30mb,

> mail er stadig kun 5MB - disken er på 100MB men den har kun de færreste
> gavn af

Udvidede de ikke mailen til 15 mb ?
Eller husker jeg forkert ??

mvh
Nicolai

npe@mac.com *rip*

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-07-02 22:23

> Øøh.... hvor blev G5'eren af? - Jeg troede egentlig, at den ville blive
> annonceret i NY....

kun de mest optimistiske har regnet med at de skulle introduceres i dag.
Jeg tror det varer en tid før vi ser dem, vi skal først igennem enndnu
en version af G4.

> - Har IBM mon fået førsteretten til de nye Motorola 1400mhz, 1800mhz og
> 2100mhz processorer til deres nye mainframes....

De har _slet_ ikke brug for motorolas PPC'ere til den slags - Deres egen
Power arkitektur er langt kraftigere

dine linier er stadig for lange!

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-07-02 22:51

> 'Jagwire' ?? - hedder den ikke 'Jaguar'? - det er da ellers det navn, den
> har kørt med indtil nu...

Prøv at lytte rigtigt godt efter, næste gang Steve Jobs, og mange andre
amerikanere, siger "Jaguar"

> Øøh.... hvor blev G5'eren af? - Jeg troede egentlig, at den ville blive
> annonceret i NY....

Nixen-bixen. Vi hjemmebrugere fik iMac i San Fransisco januar. Så fik I
professionelle G4 Quicksilver i Tokyo. Det var altså vores tur. Æv-bæv.
Apple har i øvrigt lige lanceret nogle kampagner for G4 i USA.
De løber vist august måned ud, så det var ikke ventet, at der ville
komme nogle nye G4/G5 denne gang. Men vær lidt tålmodig. Ligesom da
Quicksilver kom i Tokyo, efter at folk brokkede sig over de manglende
nye G4 i San Fransisco, så dukker der garanteret nye Pro-modeller op
indenfor et par måneder.
--
Henrik Münster
Esbjerg