slap daddy groove ..?
Fra : Astrid

Dato : 17-07-02 04:27

hej,

nu spørger jeg ud i det blå igen. Jeg har netop erfaret, at Straight Cold
Players er forsvundet ud i the dark vortex of oblivion, eller hvor bands nu
går hen når de går ud. Så var det, jeg kom til at tænke på et band, som et
af medlemmerne havde nævnt, som hed noget i retning af Slap Daddy Groove, og
som skulle være i samme stil. Nogen der ved noget?

Hvor går bands BTW hen når de går ud?

/astrid

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-07-02 09:36

Astrid skrev:

>som hed noget i retning af Slap Daddy Groove, og
>som skulle være i samme stil. Nogen der ved noget?

Jeg kender et af medlemmerne i bandet. Skal jeg høre ham hvor/hvornår
de spiller næste gang?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Astrid

Dato : 17-07-02 16:07

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> Jeg kender et af medlemmerne i bandet. Skal jeg høre ham hvor/hvornår
> de spiller næste gang?

Jeg er mest interesseret i bookingoplysninger ... men datoer er også fine,
jeg har jo aldrig hørt dem spille. Bring it on, her eller på email
astridity-ns@oek.dk

/astrid

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-07-02 15:59

Astrid skrev:

>Jeg er mest interesseret i bookingoplysninger ... men datoer er også fine,
>jeg har jo aldrig hørt dem spille. Bring it on, her eller på email

Der kan man se - de har fået hjemmeside - det vidste jeg ikke...

http://slapdaddy.dk/

Fra : Astrid

Dato : 22-07-02 16:50

> Der kan man se - de har fået hjemmeside - det vidste jeg ikke...
>
> http://slapdaddy.dk/

øj! Super kool ... tark!

/astrid