Fuck, der mangler altså et program
Fra : Martin

Dato : 16-07-02 16:09

i TV, som tester nye PC spil. Jaja, så snakker I sikkert om
Troldspejlet, som lige har et enkelt spil med engang imellem.
Nej, der mangler et professionelt spilanmelderprogram.
Salget af computerspil er større end salget af biografbilletter,
alligevel er der masser af uddybende programmer til at anmelde film,
men spil har trange kår :(

Fra : Silver

Dato : 16-07-02 16:15

Dk4 kører hver mandag aften klokken 18.30 et computerspil program hvor de
beskriver spillene, tester dem og har folk fra udgiverfirmaerne inde og
fortælle om dem, det hedder GAMEZONE, så vi mangler ikke som sådan et prog
da det findes.

Mvh
Silver

Martin <maggii@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ld8ju4p5a4qo6ncn7t9egsqeb0cv240n5@4ax.com...

Fra : N/A

Dato : 16-07-02 16:26

Fra : Martin K

Dato : 16-07-02 16:26

Michael Petersen wrote:
> HAr du prøvet GameZone på DK4. Det eneste program som udelukkende
> handler om spil

Så må vi da ha' det på en kanal som hovedparten af danmarks befolkning kan
tage... Jeg har ikke DK4

--
Martin K

Fra : N/A

Dato : 16-07-02 16:51

Fra : DWM

Dato : 16-07-02 16:51

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, men det er så langt fra professionelt, som noget program kan være.
> Gode intentioner alene gør ikke et godt tv-program.

Det kan vel umuligt være værre end det der kører på TVDanmark heh.

/Kenneth Iversen

Fra : Silver

Dato : 16-07-02 17:21

DWM <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d34404d$0$16814$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det kan vel umuligt være værre end det der kører på TVDanmark heh.

LOL :D ja det.........

Mvh
Silver

Fra : Svend Emil

Dato : 16-07-02 18:11

> LOL :D ja det.........

Det er dælme for griner at se det!!!
Bror og søster??, det tror jeg nok det er!!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Dopedog

Dato : 16-07-02 19:39

Gametest (mener jeg det hedder) over TV Danmark 2 hver tirsdag!

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Elber

Dato : 16-07-02 19:53

Det er da total morsomt at se Gametest magazine. De er så dumme at se på så
man kommer helt til at grine.

Fra : danni plougmann

Dato : 16-07-02 20:25

hvilke kanal kommer det på og hvornår
har lige tjekket programoversigtet på tvdanmark 2
kunne ikke finde noget gametest magazine nogensteder

Fra : Svend Emil

Dato : 16-07-02 20:26

http://www.indvandrertv.dk/sw758.asp
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 16-07-02 21:00

> http://www.indvandrertv.dk/sw758.asp

Hvad hedder den sang som programmet slutter af med, og hvem har lavet den???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Eske

Dato : 16-07-02 23:37

Gametest er så amatøragtigt at det rent faktsik er GODT ;)

De har altså virkelig deres øjeblikke hvor jeg ikke kan lade være med at
synes at de sgu har humor, de knægte, frivilligt eller ej!

deres titel-musik er DAD (jeg tror det hedder "alive" eller noget).

Fra : DWM

Dato : 16-07-02 23:40

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder den sang som programmet slutter af med, og hvem har lavet den???

Det er D:A:D
Ved ikke hvad sangen hedder.

/Kenneth Iversen

Fra : Dopedog

Dato : 17-07-02 10:39

Det lyder mistænkeligt meget som D-A-D...

-Ronnie

Fra : Svend Emil

Dato : 17-07-02 11:58

> Det lyder mistænkeligt meget som D-A-D...

Ja, men jeg kan ski ikke finde det alligevel!!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Dopedog

Dato : 17-07-02 10:39

Yep og det værste er sku at de tror de er så sjove så sjove... det er sku
sørgeligt ... jeg plejer at se det uden lyd på :)

-Ronnie

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-02 23:14

Ja eller i det hele taget et godt program om computer nyheder, tests,
svar-på-spørgsmål mv. .. Der var engang noget på DR1(?) Men 2 mænd og 1
dame.. Det var meget godt, men åbentbart for lidt seer siden de har lukket
det...

Fra : SirWheels

Dato : 18-07-02 20:14

> [...]
> dame.. Det var meget godt, men åbentbart for lidt seer siden de har lukket
Ja, det var Download... det var faktisk okay. Bortset fra den tumpede
konkurrence som de havde med hver evig eneste gang. Garanteret derfor det
stoppede. Troldspejlet havde også en gang noget Troldspejlet extra...
computerextra eller noget, tror jeg det hed. Det var vist nok også lidt
bedre en Troldspejlet selv, hoho. Det var i hvert fald lidt mere spændende
end de spil- og filmanmeldelser og konsol-ting (FØJ!!!) som han kommer med.

Øhm, og så kom jeg væk fra emnet. Der var at han ville se et
spilanmelderprogram. Det synes jeg ikke er nødvendigt. Troldspejlet gør det
okay. Det er godt nok for kort og for bredt (skulle kun være til PC), men
ellers er det godt.

Næææh, der mangler et ordentligt program som Chips'n'Bits eller hvad det
hedder på |.tv| eller hvad den 2-timer-om-dagen computerkanal nu hedder.

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : danni plougmann

Dato : 18-07-02 23:50

Det eneste jeg synes der er galt med troldspejlet, det er at jacob steinman
konstant holder ferie

Fra : Decker

Dato : 19-07-02 17:09

["danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:]

>Det eneste jeg synes der er galt med troldspejlet, det er at jacob steinman
>konstant holder ferie

Nu tror jeg ikke lige det kun er ham alene der holder ferie

Desuden, hvis du har set Troldspejlet igennem flere år, så har du
sikkert lagt mærke til, at det alligevel er i ferie-perioderne at
Troldspejlet holder "ferie".
Noget møj for os der keder os i ferien, men hva, så må vi jo bare nyde
det gode vejr... øh, shyt, det gode vejr er sku også taget på ferie...
damn. ;-/

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life & more.
deck1337er@planetquake.com. E-mail spam-guard: I'm no '1337', so remove that.

Fra : danni plougmann

Dato : 19-07-02 20:09

det er nu lidt mere en bare i ferieperioderne
så snart der er en eller anden helligdag, så skal troldspjelet ihverfald
holde ferie
sommerferien er vel omkring 4 eller 5 måndere

har se troldspejlet siden c64 og amiga tiderne