Evil Twin- hjælp søges
Fra : Jeppe Møller

Dato : 16-07-02 11:06

Hej NG
Jeg sidder fast i ET da default keys ikke stemmer overens med det spillet
tror det er.
I slutningen af Vince's Island fortæller Wilburg at man kan tage tilbage til
'the Demises' for at afprøve et våben som Vince/Vinnie har efterladt til en.
Problemet for mig er at jeg ikke kan få oversigtskortet frem, og jeg kan i
min keyboard config. ikke se hvilken knap/knapper jeg skal trykke på for at
aktivere oversigtskortet og vælge hvor jeg vil tage hen næst.
Hjælp-hjælp-hjælp; hvordan får jeg oversigtskortet frem over øerne?

mvh
/Jeppe

Fra : Jeppe Møller

Dato : 16-07-02 18:42

Ps. Er der nogen der med succes har installeret patch 1 til spillet?
For nu tredje gang i træk mislykkes det for mig- når spillet startes op
endnu og Wilburg sidder og smiler *lidt* for saligt, stopper loading med
beskeden 'Language unreachable- please reinstall...'
Er der hjælp at hente til dette spørgsmål også?

/Jeppe

Fra : Jeppe Møller

Dato : 23-07-02 15:02

Hjælp søges stadig