Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hjælp SiPix Blink, er det noget var ?
Fra : Morten Dall

Dato : 15-07-02 18:23

Hej alle er der en der kan hjælpe mig, ved i om Sipix Bink Digital kamera er
noget var ?

jeg kan se at Merlin har det på tilbud til 399 lige nu.

og ja jeg ved godt det ikke er foto kvalitet, men jeg skal kun bruge det til
at tage lidt billeder hist og pist , feks lige hvis ungerne gør noget sjovt
man lige vil sende med en mail, eller tage lidt billeder i nogle veb sider
osv, sådanne nogle små opgaver hvor det ikke kraver den høje opløsning, men
det er kart hvis man ikke kan se på billedet at det er et billed af min søn,
så kan jeg ikke bruge det.

så spørgsmålet går ikke så meget på opløsningen men mere på kvaliteten, og
hvis der er en af jer der har sådanne et kamera kunne jeg så ikke få en af
jer til at tage et billed med det og maile til mig, det ville bare være helt
perfekt.

mvh Mortren Dall

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-07-02 18:27

"Morten Dall" skrev i en meddelelse

> Hej alle er der en der kan hjælpe mig, ved i om Sipix Bink Digital kamera er
> noget var ?

Prøv at søge lidt tilbage i gruppen - der ligger en længere tråd om det medio juni !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Poul B-H

Dato : 15-07-02 23:05

Se her:

http://216.239.37.100/search?q=cache:-d_gD5Q9wLMC:www.sipixdigital.com/blink
..shtml+sipix+blink&hl=da&ie=UTF-8

..
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000066FYL/ref%3Ded%5Fbest%5Fh%5F1%
5F2/202-3541640-4106231

Poul b-h

Fra : Poul B-H

Dato : 15-07-02 23:10

Jeg sendte nogle eksempler, men de kom ikke igennem pga. mail adressen. Jeg
gider altså ikke at fjerne alle de mærkværdigheder der sættes ind i mail
adr. I mail hovedet kan jeg kun se navnet, jeg skal ind i adressebogen,
properties for rette adressen. Det gider jeg ikke.