Hvilket cylinder har jeg?
Fra : Michael Thomsen

Dato : 15-07-02 17:09

Hej

Jeg har lige kigget alt mit skrammel igennem til min stalker, og har fundet
en 47.4mm DR cylinder som er lavet i støbejern. Er der nogen der ved hvad
det er for en? Ydelse? Det er en jeg engang har fået uden stempel. hvor kan
jeg evt købe et stempel?

Mvh Michael

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-07-02 20:46

Michael Thomsen <gichael@hunters.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agus3a$2vk7$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> en 47.4mm DR cylinder som er lavet i støbejern. Er der nogen der ved hvad
> det er for en? Ydelse? Det er en jeg engang har fået uden stempel. hvor

Ydelsen ligger lige under Polini sport. Stemplet tror jeg godt du kan kigge
langt efter. Det handles ikke mange steder i DK. Kig lige i cylinderen.. Var
den ik ret ridset, og topstykket er færdig, hvis det var det der sad på min
gamle stalker?

> Mvh Michael
/THomas

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-07-02 12:33

Jep det er den.. Nej den er ikke risset og topstykker er helt iorden.

Hvor har du købt den?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-07-02 12:30

Michael Thomsen <gichael@hunters.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah8tdb$24j8$1@news.cybercity.dk...
> Jep det er den.. Nej den er ikke risset og topstykker er helt iorden.

> Hvor har du købt den?

Den sad på da jeg købte den! Det er Donati der i sin tid har købt den !
Med mindre du har købt et nyt topstykke eller bearbejdet det gamle, så kan
du godt
glemme at bruge det. Der sidder et ristet nåleleje i det !

/Thomas

Fra : Ravn

Dato : 21-07-02 20:07

Hej Michael
Det cylinder du har et fra DR Racing ( top Performance ) det er 100% det
samme.
Stemplet vil koster ca 250-300kr.
Det kan bedre svare sig at købe et nyt cylinder hvis det gamle har et par
ridser.
Kjeld Grøndal
www.knallert.com