hvor man køber brugte 30-scooter...
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 13-07-02 21:33

Hvor køber man brugte 30(km/t)scootere henne? ... nogle gode steder?

skal ha en scooter, men gider ik op og gi' de 12000-16000 som de nu koster
som ny... derfor satser jeg på at finde en brugt, men hvor? :)

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-07-02 21:35

www.dba.dk

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 13-07-02 21:47

Sad og kiggede der da jeg "modtog" dit indlæg... jeg er bare så fandens dum
at jeg ik kan blive klog på hvad der er 30-scootere og hvad der er
45-scootere... jeg er 16, så det skulle jo gerne være en 30-scooter... ik?
:]

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-07-02 23:07

Tja.. hvis der står 45 foran så er det en EU, hvis der står 30 foran er det
en 30 scooter... meget simpelt og nemt.. Hvis det ikke står oplyst så ring
til personen og hør om det!

Mvh Michael

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-07-02 10:57

http://forum.mopedgallery.com under stumpemarkedet.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 15-07-02 11:20

Kræver jo almulig sygt login-crap... skal loade billede af dig selv osv. ...
:\

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-07-02 11:41

Du behøver ikke loade nogen billeder.. Du skal bare registreres en gang, det
lover jeg dig at du ikke kommer til at fortryde. Det er et kanon-sted hvor
man altid kan få hjælp og købe de stumper man mangler til den rigtige pris.

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 15-07-02 14:13

Og du kan oz købe brugte scootere billigt?

Fra : Morten Christensen

Dato : 16-07-02 10:41

Ja da

Fra : Martin

Dato : 16-07-02 11:06

Jeg har oprettet et bruger navn men når jeg lokker ind, kommer jeg bare
tilbage til siden med lok ind..

Fra : Allan Riise

Dato : 16-07-02 11:25

Martin wrote:
:: Jeg har oprettet et bruger navn men når jeg lokker ind, kommer jeg
:: bare tilbage til siden med lok ind..
::
::
Du skal sætte cookies og en del andet til, du kan se det inde på siden, der
er et sted hvor der står, at man kan trykke her, hvis man har problemer med
at logge ind, der står det hele !!

Venligst ...
--
Allan Riise