Aprila rally
Fra : Bent Krogh

Dato : 13-07-02 08:41

Jeg har lige købt en Aprila eu45, som kun kan køre 40 km/t efter at politiet
har haft fat i den.Før kørte den vist 70km. Kan jeg lave den tilbage igen,
eller i den mindste til at køre 45-50km/t. Kan jeg selv lave det ???????

Hilsen Bent

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-07-02 11:22

"Bent Krogh" <btrans@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller i den mindste til at køre 45-50km/t. Kan jeg selv lave det ???????

Jeg har en magen til, den har dog kørt 25500 km, men den kører fint. Jeg har
fået fjernet begrænsningerne og fået nogle kevlar eller karbon rulle i, og
så er der en Malossi udstødning på. Den triller lige så stille 70 - 75 km/t,
og det er jeg godt tilfreds med.

Kim Larsen

P.S. Politiet ser åbenbart ikke denne udstødning, nu er jeg blevet stoppet
rent rutinemæssigt flere gange, og de har kredset rundt om EU'eren, men ikke
kommenteret noget, og jeg har aldrig fået bøde eller noget