Cycling manager 2
Fra : Lene Andersen

Dato : 12-07-02 22:03

Vi overvejer at købe spillet cycling manager 2.
Er det investeringen værd?
/lene

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-07-02 22:14

Hej

> Er det investeringen værd?
Prøv at downloade en demo, så kan du selv kigge lidt på det, og danne dig et
indtryk.

Ellers kig i nogle aldrende Game blade, og kig lidt på reviews.

Men generelt er hvad jeg har hørt om disse slags spil, er at man skal være
fan for det (for at få det optimale ud af det).

/Mads

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 13-07-02 20:34

On Fri, 12 Jul 2002 23:14:29 +0200, "Mads Jensen"
<info@disney-comics.dk> wrote:

> [...]
>
>Men generelt er hvad jeg har hørt om disse slags spil, er at man skal være
>fan for det (for at få det optimale ud af det).

Ja, det hjælper at man kan navnene og følger lidt med i Touren.
Jeg er ikke selv hardcore cykelfan, men følger da lidt med og kender
begreberne.
Jeg kan godt lide spillet. Til interesserede er der en række patches
og væsentligst, en databasefil med de rigtige navne(i den version, der
er udgivet er nogle hold/navne ikke med, på grund af økonomiske
interesser)
--
Interesseret i fodboldmanagerspil?
Prøv dette megapopulære gratis spil: