Så skal der stemmes !!!
Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 20:56

Hvad er det bedste styresystem ???
Stem på det her: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Fra : Carsten

Dato : 12-07-02 21:35

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
news:3d2f3478$0$391$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hvad er det bedste styresystem ???
> Stem på det her: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Lider du af et eller andet?? Du har postet det link flere gange i
system.ms-windows !
Er du så ringe til at lave hjemmesider at du må lave sådan noget reklame pis
her, for at folk kommer ind på din side?

Sku da for underligt at du bliver ved med at poste de skide polls !

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:38

> [...]
pis
> her, for at folk kommer ind på din side?
>
> Sku da for underligt at du bliver ved med at poste de skide polls !

Slap dog af mand !!!
For det første, er det kun ANDEN gang, jeg laver en stemmeside.
Og jeg har sgu ikke sagt jeg er god til hjemmesider.
Regner med, samtlige her i gruppen pt. synes ham Carsten er en underlig en
:)

Med venlige hilsner,
Hagman.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 21:46

In <news:dk.spil.computer> Hagman wrote:

> [...]

Én gang i nyere tid.

>Slap dog af mand !!!
>For det første, er det kun ANDEN gang, jeg laver en stemmeside.

Ja, men sidste gang fik du besked på at stoppe, forstår jeg.

>Og jeg har sgu ikke sagt jeg er god til hjemmesider.
>Regner med, samtlige her i gruppen pt. synes ham Carsten er en underlig en

Jeg synes at I begge er underlige. Dig for bevidst at provokere med en
spørgeundersøgelse, som få vil kendes ved. Carsten for at fare sådan
op over det.

--
Lars Stokholm

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:49

> Jeg synes at I begge er underlige. Dig for bevidst at provokere med en
> spørgeundersøgelse, som få vil kendes ved. Carsten for at fare sådan
> [...]

He he, ok, IKKE respekt for Lars mere :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 22:20

>He he, ok, IKKE respekt for Lars mere :)

Jamen... :( Nå, det må jeg vel lære at leve med.

--
Lars Stokholm

Fra : Claus

Dato : 12-07-02 22:34

> He he, ok, IKKE respekt for Lars mere :)

*plonk* til dig, tåbe...

Fra : André Nyholm

Dato : 12-07-02 21:46

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og jeg har sgu ikke sagt jeg er god til hjemmesider.
> Regner med, samtlige her i gruppen pt. synes ham Carsten er en underlig en

Er der nogen der er mærkelig - eller ihvertfald VILDT off-topic så er det da
dig, hagman. Reklamering for din hjemmeside hører *ingen* steder hjemme i
dk.spil.computer.

Prøv news:dk.opslag.internet næste gang, du.

FUT : dk.admin.netikette.

- andré

Fra : Preben Eriksen

Dato : 12-07-02 23:21

On Fri, 12 Jul 2002 22:38:27 +0200, "Hagman" <hagman@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>Og jeg har sgu ikke sagt jeg er god til hjemmesider.
>Regner med, samtlige her i gruppen pt. synes ham Carsten er en underlig en

Din indlæg har ikke noget at gøre i denne gruppe.

Fra : //Overby

Dato : 13-07-02 19:51

Aye