|
| Stalker problem Fra : Michael Thomsen |
Dato : 12-07-02 13:56 |
|
Hej
Jeg har et problem..
Efter at have haft min stalker skildt af i et par måneder skal den samles
(Nu er der penge til det)
1. problem.
Gearingen skal samles. men hvordan skal ringene monteres helt precis? Meget
gerne en tegning hvis det kan fremskaffes
2. problem.
Jeg skal have skiftet tændings låsen foran pga. den har været stjålet.
Hvordan gøres det? Jeg har skiftet den ved sædet og det var lige til, men
den ved styret kan jeg ikk regne ud.
3. problem.
Jeg skal have sat min nye Polini evo krumtap i, men hvilken fremgangs måde
er nemmest. jeg havde forrestillet mig at jeg fryser krumtappen ned og
varmer lejerne op og sætter det hele sammen. Derefter fryser jeg det hele
ned og varmer motor blokken op og sætter det sammen. Jeg har tidligere gjort
dette, men også hvor det er gået galt. Bla. er krumtappen blevet MEGET hård
at dreje.. Hvorfor?
Mvh Michael
| |
Michael Frederiksen (12-07-2002)
| Kommentar Fra : Michael Frederiksen |
Dato : 12-07-02 17:31 |
|
"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
news:agmjl5$102d$1@news.cybercity.dk...
> Hej
>
> Jeg har et problem..
>
> Efter at have haft min stalker skildt af i et par måneder skal den samles
> (Nu er der penge til det)
>
> 1. problem.
> Gearingen skal samles. men hvordan skal ringene monteres helt precis?
Meget
> gerne en tegning hvis det kan fremskaffes
hvis det er en original gearing så spørg evt din forhandler
eller hvis det er en tun gearing så prøv der hvos de købte den!
>
> 2. problem.
> Jeg skal have skiftet tændings låsen foran pga. den har været stjålet.
> Hvordan gøres det? Jeg har skiftet den ved sædet og det var lige til, men
> den ved styret kan jeg ikk regne ud.
Jeg har hørt noget med at forgaffel skal af, og så skal der et specielt rør
op nede fra (hehe, det sagde hun også igår :))
Spørg evt din forhandler
>
> 3. problem.
> Jeg skal have sat min nye Polini evo krumtap i, men hvilken fremgangs måde
> er nemmest. jeg havde forrestillet mig at jeg fryser krumtappen ned og
> varmer lejerne op og sætter det hele sammen. Derefter fryser jeg det hele
> ned og varmer motor blokken op og sætter det sammen. Jeg har tidligere
gjort
> dette, men også hvor det er gået galt. Bla. er krumtappen blevet MEGET
hård
> at dreje.. Hvorfor?
hmm, det ved jeg ikke, men du må ikke varme lejerne for meget, så slår de
sig..
--
Michael Frederiksen
Honda SFX - Junior MC
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P
| |
|
|