Deus Ex: Har i tjekk'et en ny mission 'H~
Fra : david

Dato : 10-07-02 19:42

Har i tjekk'et 'Hotel Carone' ud på http://www.planetdeusex.com/
Der skulle været et stort arbejde bag den.
Jeg har ikke selv spillet den.
Den kom på den forkerte tidspunkt, hvor jeg ikke har så meget tid til den
slags mere.
Men hvis i har tid, så er den sikkert et lille prøvelse værd.
-
davidski

Fra : Gerner

Dato : 11-07-02 11:26

On Wed, 10 Jul 2002 20:42:03 +0200, "david" <daan@mail.dk> wrote:

> [...]
>slags mere.
>Men hvis i har tid, så er den sikkert et lille prøvelse værd.

Mon der er nogen der spiller DE mere ? Nu er det vel SOF2 det gælder e.lign.
Når man ikke har en megastor HD, skal der jo skaffes plads til de nye spil.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-02 12:19

>Mon der er nogen der spiller DE mere ? Nu er det vel SOF2 det gælder e.lign.
>Når man ikke har en megastor HD, skal der jo skaffes plads til de nye spil.

Konstruktivt indlæg.

Jeg spiller faktisk Deus Ex i øjeblikket. Okay ikke lige nu, men i går
aftes gjorde jeg da. Og i aften, når Solen ikke skinner helt så meget
mere, så går det løs igen. Jeg spiller det dog kun nu fordi jeg ikke
tidligere har gennemført spillet - og det endda til trods for, at jeg
købte den gang det kom frem. Jeg har da forsøgt et par gange, men har
bare aldrig rigtig haft tid til, at "fordybe" mig i Deus Ex... før nu.

Så jeg skal da bestemt prøve "Hotel Carone" straks jeg er færdig med
Deus Ex. Og denne gang bliver jeg færdig! Jeg bliver da nødt til, at
klare det inden 2'eren kommer. :)

Bare surt at filen ligger hos FilePlanet. De stinker. Hvorfor fanden
gør de ikke bare filerne tilgængelige for alle og enhver? Man skal
absolut registrere sig hos dem. Det stinker... også selv om det
gratis. Måske endda specielt fordi det er gratis - hvad er formålet!?
(Glem det, retorisk spørgsmål). Og da jeg aldrig kan huske mit
fake-login, så jeg skal lave et nyt hver gang. FilePlanet stinker. Nå,
nok om det. :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Gerner

Dato : 11-07-02 20:14

On Thu, 11 Jul 2002 13:19:05 +0200, Claus Nielsen <> wrote:

> [...]
>(Glem det, retorisk spørgsmål). Og da jeg aldrig kan huske mit
>fake-login, så jeg skal lave et nyt hver gang. FilePlanet stinker. Nå,

Du har helt ret, kommer der sjældent og laver også bare en fup login.
De har vist en gang skrevet hvorfor de vil have login.
Eller var det flightsim.com. Lige så åndsvag site.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : david

Dato : 26-07-02 19:13

Det er ikke nødvendigt at registrere sig på nogen måde .
bare scrool lidt længere ned og klik free download (det er uden reg.)
-
david