Hestekød
Fra : zcully

Dato : 08-07-02 21:38

Jeg har aldrig prøvet at smage hestekød, men gad helt vildt godt.
Nogen der ved hvor man kan købe det i Århus og er det billigt.

Hvordan smager det iøvrigt?

/Zcully

Fra : kautaq

Dato : 08-07-02 22:58

zcully wrote:

> Jeg har aldrig prøvet at smage hestekød, men gad helt vildt godt.
> Nogen der ved hvor man kan købe det i Århus og er det billigt.

Hos slagteren, men om det er billigt er en hmm.. smagssag.

> Hvordan smager det iøvrigt?

Det er rødt kød. En blanding mellem kalvekød og rådyr.
Jeg synes det smager godt - kom med en tilbagemelding
når du har smagt det.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Lisa

Dato : 09-07-02 05:03

Jeg ved ikek om det kan købes i Århus, men der er en hesteslagter i Randers,
og jo, sammenlignet med oksekød er det faktisk ret billigt.
Mvh Lisa

Fra : Henrik Andersen

Dato : 09-07-02 08:30

> Jeg har aldrig prøvet at smage hestekød, men gad helt vildt godt.
> Nogen der ved hvor man kan købe det i Århus og er det billigt.

Jeg er interesseret i om der er nogen på Aalborg kanten der ved hvor
man kan købe hestekød nu om dage..

> Hvordan smager det iøvrigt?

Førhen købte jeg altid mørbraden, som altid er 100% mør, og den smager
simpelthen fantastisk.... Det andet kød kan have en let sødlig smag,
men ikke mørbraden..

mvh. Henrik

Fra : jesper

Dato : 09-07-02 10:22

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har aldrig prøvet at smage hestekød, men gad helt vildt godt.
> Nogen der ved hvor man kan købe det i Århus og er det billigt.

Jeg spurgte engang efter det hos slagteren på Frederiksbjerg Torv - det var
ikke noget han havde hjemme, men det kunne sagtens bestilles hvis jeg bare
kom et par dage inden jeg skulle bruge det.

Mvh. Jesper