Bacon
Fra : Kasper

Dato : 08-07-02 21:36

Hej.

Hvordan er det nulige jeg får super sprødt og super lækkert??
Og hvad kan i anbefale af mærker?

- Kasper

Fra : KA

Dato : 08-07-02 22:24

Hej Kasper !

Alm. skiveskåret "pakke-bacon" ...
Jeg lægger det i en bradepande, beklædt med bagepapir...
og giver det en ca. 20 min. ved en 200 - 220 grader.
Herefter kommer det til afdrypning på et stykke køkkenrulle.
*Sprødt hver gang *

MVH
Kirsten
http://hjem.get2net.dk/Jullemor_And

Fra : KA

Dato : 08-07-02 22:38

P.S.

Pas ENDELIG på at bagepapiret ikke kommer i berøring med "varme/grill
elementet" !

Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-07-02 23:27

"Kasper" <kasper@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvordan er det nulige jeg får super sprødt og super lækkert??
> Og hvad kan i anbefale af mærker?

prøv en gang kalkunbacon ... der er gode sager!
ras

Fra : Nielsen

Dato : 08-07-02 23:37

Læg et stykke køkkenrulle på en tallerken. Læg bacon ovenpå i ET lag, og
endnu et stykke køkkenrulle ovenpå. Herefter i micro-ovnen til det er tilpas
sprødt - efter din smag.

Det er nemt - det sviner ikke - og det bliver rigtig lækkert. Velbekomme.

--
Nielsen