Interesseret i fodboldmanagerspil?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 08-07-02 19:42

Kig ind på hattrick.org Der er over 30.000 spillere fra hele verden. I
Danmark er der næsten 1000 spillere.
Spillet er bygget op som i virkeligheden med Superligaen og
serierækkerne. Man starter i serie 4 eller 5 og skal så rykke op.
Jeg er, ligesom mange andre danskere, blevet rigtige glad for dette
spil.
Det er ligesom i andre managerspil med økonomi salg af spillere, etc,
bare med den fede forskel at du spiller mod en masse andre mennesker.

Og måske det allerbedste. Det koster ikke en krone. Hvis man vil, kan
man få nogle ekstra muligheder ved at være "supporter", men det kan
man altid tage stilling til.

Jeg har intet at gøre med spillets produktion, men jeg er meget glad
for at spille det, og jo flere mennesker jo bedre. Der er 20.000
svenskere i spillet, nu skal vi have endnu flere danskere til at kigge
ind.
Kig ind på www.hattrick.org

Fra : Andrew

Dato : 09-07-02 13:21

Det ser sgu meget sjovt ud!

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 09-07-02 15:12

On Tue, 9 Jul 2002 14:21:15 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Det ser sgu meget sjovt ud!

Jeg er sikker på, at du ligesom mig, bliver glad for det. Der er i
øvrigt mange i fodboldgruppen med i spillet også.
Lige i starten skal man lige vænne sig til navigationen, men når man
lige kommer i gang, så er der rigtig meget glæde ved spillet. Især
fordi der efterhånden er fyldt op rigtige mennesker i rækkern.

Spillet vokser meget i Danmark, men der er stadig langt op til
Sverige: ;)
http://www.dandy.at/managers.html

Fra : Mads Møllegaard @ ww~

Dato : 09-07-02 14:23

ja det var lidt irriterende at www.soccersim.com blev en betalingsservice...
det var ellers fedt - har også hørt godt om hattrick.org - har dog ikke
prøvet det endnu

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 09-07-02 15:28

On Tue, 9 Jul 2002 15:22:58 +0200, "Mads Møllegaard @ www.startout.dk"
<mads@startout.dk> wrote:

>ja det var lidt irriterende at www.soccersim.com blev en betalingsservice...

Jeg var Gamemaster for soccersim.com(lige efter at det kostede penge
og et halvt års tid frem), men jeg mistede interessen for overhovedet
at deltage i projektet.
Efter det blev betaling, så droppede så mange ud at det blev meget
trist.

Fra : DanishCanary

Dato : 09-07-02 22:38

"Anders H. Jørgensen" <hede_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at deltage i projektet.
> Efter det blev betaling, så droppede så mange ud at det blev meget

Soccersim var rigtig godt, men Hattrick er mindst lige så godt -
om end på en anden måde. Det er lidt spøjst at komme ind, men
når man først har fat i grundbegreberne er det sjovt hele tiden at
opdage nye ting, som jeg er sikker på man vil i lang tid.

Desuden er vi efterhånden en del som arbejder på at mødes i
virkeligheden også. Der har været et par møder allerede. Der er
et rigtig godt 'sammenhold' managers imellem også. Og 'mobning'
er også en del af spillet - det er jo en af fordelene ved at spille mod
mennesker i stedet for computere....

/Kim