Fjernbetjening
Fra : PHK

Dato : 08-07-02 18:26

Jeg ønsker at kunne starte min scooter fra 5-10 meters afstand. Det gør ikke
noget, hvis der er en eller anden form for alarm i det.

Hvad skal jeg købe?

--
_
|_|

Fra : Fam Hauge

Dato : 12-07-02 02:23

> Jeg ønsker at kunne starte min scooter fra 5-10 meters afstand. Det gør
ikke
> noget, hvis der er en eller anden form for alarm i det.
>
> Hvad skal jeg købe?

Det du skal gøre er at købe en fjernbetjent alarm fra T hansen for 599 .-
......!

Fra : KLuE

Dato : 12-07-02 10:14

> Det du skal gøre er at købe en fjernbetjent alarm fra T hansen for 599
..-
> .....!

Der kender jeg flere som har haft problemer med de alarmer. De tapper rigtig
meget strøm, og går nogengange hurtigt i stykker...

På forsiden af http://www.scooter-racing.dk/ , der er der også en alarm med
startspærre, sirene og fjernbetjening - har hørt at den skulle være en del
bedre.. Men kst. så godt nok også 200 mere =)

--

KLuE