lortet sætter sig hele tiden
Fra : Anita

Dato : 07-07-02 11:52

min forhandler bliver ved med at sige at den for for lidt benzin
men den sætter sig selvom jeg har sat en større dyse i hvis jeg
sætter en endnu større i bruger den for meget benzin men hvad
laver den membran der sidder mellem karburator og
cylinder ........ps det er en suzuki ap 50
mvh kim

Fra : Klaus G.

Dato : 07-07-02 13:26

> [...]
> laver den membran der sidder mellem karburator og
> cylinder ........ps det er en suzuki ap 50

Hvad Cylinder har du på?

Anyway, jo større cyl, jo mere benzin, sådan er det bare. Men det kan jo
også være din oliepumpe som er i stykker....

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Anita

Dato : 08-07-02 21:41

> [...]
>
> Anyway, jo større cyl, jo mere benzin, sådan er det bare. Men det kan jo
> også være din oliepumpe som er i stykker....

41 mm cylinder jeg tror ikke det er oliepumpen den bruger nemlig masser af
olie

Fra : Thomas B

Dato : 09-07-02 16:14

"Anita" <fastrups@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> laver den membran der sidder mellem karburator og
> cylinder ........ps det er en suzuki ap 50

Er der køleripper tilbage på cylinderen ?. Har selv rodet med en honda
vision der lavede samme nummer. Alle køleripper ud imod baghjulet var rustet
væk.

mvh. Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-07-02 12:33

Anita <fastrups@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c2VV8.8718$I52.279543@news010.worldonline.dk...
> [...]
> laver den membran der sidder mellem karburator og
> cylinder ........ps det er en suzuki ap 50

Spørger bare lige .. Hvilken farve har dit tændrør hvis du lige skruer det
ud og kigger engang?

> mvh kim
/Thomas

Fra : Kim

Dato : 13-07-02 10:01

Jeg har selv en AP50 hvor den også sætter ud, har ikke kunne få nogen
forklaring fra forhandler. På hvad det kan være. Det sidste der er blevet
gjort, der er monteret et benzinfilter, hvis der skulle være lidt skidt i
tanken. Stopper karburatoren hurtigt. Stort set alle karburatorer på
scootere er meget følsomme for skidt, pga. de små dysser o.l. Det viser sig
at det har hjulpet lidt indtil videre. Men skal om kort tid have skilt hele
karburatoren i atomer og renset den.
v.h

kim.jensen@get2net.dk

Fra : Jon Larsen

Dato : 21-07-02 16:53

> Spørger bare lige .. Hvilken farve har dit tændrør hvis du lige skruer det
> ud og kigger engang?

> /Thomas
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hvis man vil vide nøjagtig hvordan blandingen ser ud.. så skal man lave "gi'
gas-testen"
Den går i al sin enkelthed ud på at køre motoren varm først, derefter fuld
skrald ud af lige vej til den ikke kan tage flere omdrejninger og så slukker
man for motoren, får bremset ned og venter til motoren er kold. Så skruer
man tændrøret ud og ser hvad farve det har....
Det er vigtigt at man ikke bare bremser ned og lader motoren gå for
tomgang.. man skal SLUKKE for motoren.

- Musegråt/hvidt = for mager blanding
- koksbrunt = perfekt
- Sort/ fugtigt = for fed blanding

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : hynke007

Dato : 07-08-02 08:14

"Anita" skrev d. 07-07-02 11:52 dette indlæg :
> [...]
> laver den membran der sidder mellem karburator og
> cylinder ........ps det er en suzuki ap 50

hejsa..
jeg tror næmere at det har noget med din olie pumpe at gøre.. den får
højst sansynligt forlidt olie....
hilsen
hynke007

http://www.kandu.dk/