Søges : Billeder af Yams 4g ca. årg. 79 me~
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 07-07-02 00:25

Vil gerne se om det er noget jeg skal ud at ha'

//Troels

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 07-07-02 11:53

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Vil gerne se om det er noget jeg skal ud at ha'

Google er din ven, prøv at søg der..!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 07-07-02 22:44

> Google er din ven, prøv at søg der..!

0 resultater fundet

Hvad hedder fuldkåbe på engelsk "fullrobe"?

//Troels

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 07-07-02 22:58

> 0 resultater fundet
>
> Hvad hedder fuldkåbe på engelsk "fullrobe"?

bummelum... det ved jeg sq ikk..! google plejer bare at have alt :)
kan man købe fuldkåber til yamserne?? eller skal man selvfuske noget?

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - Med fuldplastik og ridser.. :-/

Fra : adavid

Dato : 05-06-03 23:58

Allan Davidsen

Du kan sende din mail til adavidsen@msn.com
Har nogle billeder af kåber, men problemet er bare hvor de kan købes...
Hvis du skal søge efter kåber på goggle, er du nødt til at søge efter
"knallert Yamaha 4 gear", og søge siderne igennem efter billeder !

http://www.kandu.dk/