Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. Canon G2
Fra : Aagaard

Dato : 06-07-02 22:03

Jeg overvejer at købe et Canon G2 i løbet af august/september, men vil lige
høre om der er nogle, som ved noget om en evt. G3? ... elller har et godt
råd om et kamera i samme prisklasse, som er bedre.
Jeg har behov for at kunne bruge manuelle indstilinger på focus, blænde og
tid, samt tilkoble ekstern flash.
Andre vigtige faktorer er farveægthed og høj opløsning = min. 4 Megapixels.
Prisen må gerne være op til 10.000,-.

Mvh.
Aagaard

Fra : 120100700

Dato : 07-07-02 08:59

Du vil sikkert kunne finde alternetiver, men vil absolut ikke fortryde Canon
Powershot G2.
Til september, tror jeg ovenikøbet der er muligheder for,
igen, at kunne finde "den sorte udgave".
G 3 er sikkert på vej, ligesom G4 og G5, du skal bare væbne dig med
tolmodighed.

mvh
120100700

Fra : Aagaard

Dato : 07-07-02 20:36

"120100700" <120100700@mail.dk> skrev:
> [...]
> igen, at kunne finde "den sorte udgave".
> G 3 er sikkert på vej, ligesom G4 og G5, du skal bare væbne dig med

Jeg er helt sikker på, at der er en ny G(X) på vej, men hvis der var
pålidelig info om, at den kom inden for 2-3 mdr., kunne det være jeg ville
vente lidt, for min Canon A20 kan godt klare et par måneder mere.
Hvad er der specielt ved den sorte udgave af G2?

Mvh.
Aagaard

Fra : 120100700

Dato : 08-07-02 15:05

Hi Aagaard

Jeg vidste da godt hvad du mente, men jeg kunne altså ikke lade vær........

Angående den sorte udgave, mener jeg at vide at der i juni måned kom omkring
19 stykker til landet, og svjv kommer der en ny sending omkring september,
det var ihvertfald de oplysninger jeg fik af fotohandleren.
Sort er jo, iflg min kone, altid pænt - derudover medfølger IBM MicroDrive
på 1 GB - og kameraet er nu kompertibelt med Canon CP 100 fotoprinter. Læs
iøvrigt f.eks. her http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG2/PSG2_BM-e.html

mvh

120100700

Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 07-07-02 11:42

Hej Aagaard

http://www.dpreview.com - tjek deres review og online forum (Canon forum)

JJ

Fra : Aagaard

Dato : 07-07-02 20:37

"Jens Jakob Andersen" <jj92@hotmail.com> skrev:
> Hej Aagaard
>
> http://www.dpreview.com - tjek deres review og online forum (Canon forum)
>
> JJ

Jeg kendte godt dpreview, men har ikke lagt mærke til deres forum før nu.
Tak for tippet.

Mvh.
Aagaard