GTA3 og Gforce 2 mx 400 -- problemer
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 06-07-02 20:42

Hejsa, jeg har en kammerat der ikke kan få GTA3 til at køre på hans AMD 800
han har et Gforve 2 MX 400 grafikkort og bruger den nyeste driver han kan
finde fra NVIDIA ( 29.42 - winxp )
og hans OS er jo så selvfølgelig også Winxp.
spillet kan godt startes men der hvor menuen er ( bogstaverne ) er der bare
en "bjælke" hen over
starter han spillet kan det godt køre men der kan man heller ikke læse
bogstaverne, og jo så heller ikke læse de misioner man får ... man kan
heller ikke se på "kompasset" eller hvad det nu hedder hvor man er eller
hvor man skal køre hen.
nogle der har en forklaring og gerne en løsning ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Steffen

Dato : 06-07-02 21:12

Prøv at læse readme, der er et link til en "patch". Har ikke spillet
installeret nu, så du må kigge selv

--
Sincerly / Mvh.Steffen

"To start press any key........ Where's the any key?"
- Homer Simpson

1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM Kingston ECC
Soltek 75-DRV2 motherboard
64 MB ATi Radeon 8500 graphic-card
20 GB Seagate Harddisc
SoundBlaster Audigy soundcard
5.1 Inspire 5300 speakers
16x AOpen DVD Rom
Windows XP
256/128 ADSL

Fra : Tinky Winky

Dato : 07-07-02 01:07

> [...]
> hvor man skal køre hen.
> nogle der har en forklaring og gerne en løsning ?

Det er et WinXP og DirectX problem. Der findes en opdatering, det står
beskrevet i readme.txt under WinXP vistnok.

Fra : tullemusen

Dato : 07-08-02 08:14

"Lars Bisgaard" skrev d. 06-07-02 20:42 dette indlæg :
> [...]
eller
> hvor man skal køre hen.
> nogle der har en forklaring og gerne en løsning ?

Hej Lars.

Jeg har filen til at ligge på min computer, send mig din emailadresse
til : richardm@worldonline.dk

og jeg skal sende den til dig.

Med venlig hilsen

Richardt