Cursor starter i tekstfelt...
Fra : Henrik

Dato : 06-07-02 12:22

Hvilken stump kode skal man bruge, for at cursoren automatisk
starter i et givent tekstfelt - ligesom f.eks. Jubii?

Henrik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-07-02 13:38

Sat, 6 Jul 2002 11:21:45 +0000 (UTC), skrev Henrik
<hku@tiscali.dk>:

>Hvilken stump kode skal man bruge, for at cursoren automatisk
>starter i et givent tekstfelt - ligesom f.eks. Jubii?

Flg. er tidl. (af en anden) svaret på lign. spørgsmål, håber du
kan lure den af:

<head>

<script>
function fokus_paa_felt() {
document.forms['form1'].unfelt.focus();
}
</script>

</head>

<form name="form1"
action="sted_hvor_oplysningerne_skal_sendes_hen.html" >
name="unfelt"></p>
name="pwfelt"></p>
<input type="submit" value="logon!">
</form>

Fra : Henrik

Dato : 13-07-02 00:01

Hvordan kombinerer jeg ovenstående med min nuværende OnLoad?

Onload="MM_preloadImages('../a.gif','../b.gif','../c.gif')" >

Pft,
Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-07-02 00:38

Sat, 13 Jul 2002 01:00:59 +0200, skrev "Henrik" <he@nr.ik>:

>Hvordan kombinerer jeg ovenstående med min nuværende OnLoad?
>
>Onload="MM_preloadImages('../a.gif','../b.gif','../c.gif')" >

Onload="MM_preloadImages('../a.gif','../b.gif','../c.gif');
fokus_paa_felt();" >