Hvad kan jeg tage for....
Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 04-07-02 18:54

Hejza

Hvad kan jeg få for denne Suzuki Fz 50
Her er en side med info og en masse billeder. Hvis I vil gøre mig denne
tjenste og kigge forbi, og komme med jeres mening, og hvad I tror jeg kan få
for denne knallert.

http://home20.inet.tele.dk/noerrelund/fz50/fz50.htm

/Brian

Ps. På forhånd tak.

Fra : Bluesman

Dato : 05-07-02 04:48

10 kroner i denne gruppe,, men måske kan du sælge den i
dk.marked.privat.knallert

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 05-07-02 11:37

Hallo-....

Jeg er ikke ude på at sælge den, i denne gruppe, jeg er ude på at få nogle
Gode kommentar.

Fra : hynke007

Dato : 07-08-02 08:13

"Brian Nørrelund Andersen" skrev d. 04-07-02 18:54 dette indlæg :
> [...]
denne
> tjenste og kigge forbi, og komme med jeres mening, og hvad I tror jeg

hejsa brian.
sådan som den ser ud vil jeg tro at du kan få omkring 3000,00kr for
den.....

hilsen
kim

http://www.kandu.dk/