Everquest pris for at spille
Fra : Henrik André Wyss Jo~

Dato : 03-07-02 18:45

Hej

Jeg havde overvejet at købe Everquest men opdager at der står følgende.
"Vi gør opmærksom på at der er forbundet løbende udgift til spilles server
opkobling"
Men jeg har ikke finde noget om hvad det koster nogen steder. Er der nogen
som kan sige mig hvad det koster ?

Venlig hilsen
Henrik Johansen

Fra : Devast8or

Dato : 03-07-02 20:45

Sakset fra
<http://eqlive.station.sony.com/support/accounts_billing/ab_pricing.jsp>

--------
New EverQuest rates as of April 25, 2002:

$12.95 per Month
$35.85 for 3 Months
$65.70 for 6 Months
--------

Der står står også noget om 12 og 24 måneders abonnementer.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 03-07-02 21:09

> New EverQuest rates as of April 25, 2002:
>
> $12.95 per Month
> $35.85 for 3 Months
> $65.70 for 6 Months

Hvis du går op i spillet med liv og sjæl (og en forbandet masse online tid),
kan du rent faktisk tjene virtuelle penge, som du kan veksle til rigtige
penge (formentlig US dollars). Dette er godt nok ulovligt, men det bliver
praktiseret

*hørt af omveje - har aldrig spillet pågældende spil*

Fra : Devast8or

Dato : 03-07-02 23:00

Det gør jeg ikke, jeg har aldrig spillet det. Men det undrer mig ikke. Det
samme gøres med Diablo 2. Folk sælger tit ting på fleabay. Ikke om jeg
nogensinde vil give rigtige penge for en stump kode

jeg kun kan bruge i ét spil
jeg risikerer forsvinder lige så hurtigt som jeg fik det
jeg risikerer slet ikke at få
og som jeg ikke engang kan få lov til at læse.

:)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-07-02 11:30

On Thu, 4 Jul 2002 00:00:03 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

> [...]
>jeg risikerer forsvinder lige så hurtigt som jeg fik det
>jeg risikerer slet ikke at få
>og som jeg ikke engang kan få lov til at læse.
og som jeg bliver bannet for at bruge hvis det opdages ;)

Fra : asm

Dato : 03-07-02 21:28

> [...]
> opkobling"
> Men jeg har ikke finde noget om hvad det koster nogen steder. Er der nogen

et skud er ca kr 70,- pr måned det plejer at være i det leje for mmorpgs,
men man kan også vælge at binde sig for et halvt eller helt år og så få
det til en billigere penge

men mon ikke man kan finde flere oplysninger paa
http://everquest.station.sony.com/

mener desuden at du kan få en måneds gratis prøve abbonement på everquest
hvis man følger diverse reklame links... men jeg kan ikke huske hvor jeg
så det =/