ICQ ... Hvad er det jeg mangler?
Fra : Højsholt

Dato : 03-07-02 05:38

Har lige installeret ICQ 3.02X. Men for at jeg kan bruge bruge tele (phone)
funktionen, skal jeg have "Speech Manager".
Hva' er det, og hvordan får jeg det installeret? Jeg bruger Mac OS 9.2.2
Dansk version (OS 9.0 CD).
Jeg kan umiddelbart ikke finde "Speech Manager" på Mac OS CD'en???
På forhånd tak!

/Højsholt

Fra : Højsholt

Dato : 03-07-02 20:45

Hmmm... Er der ingen der ved hvad "Speech Manager" er?

/Højsholt

Fra : Jesper

Dato : 03-07-02 21:20

> [...]

> Dansk version (OS 9.0 CD).
> Jeg kan umiddelbart ikke finde "Speech Manager" på Mac OS CD'en???

Åbn Udvidelseskontrol og check så at kontrolpanelet "Speech" og
udvidelsen "Speech Manager" er slået til. Og er den der slet ikke, så
lav en costum install af English Text-to-Speech fra din System CD
--
Jesper.
EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m