Wireless i CPH.
Fra : Michael Horn

Dato : 02-07-02 07:32

Hej Macgroup

I må lige dele dette lir.

Jeg sidder i Københavns lufthavn i ventehallen i et område der hedder
"Wireless internet Zone" Her tænder man blot sin IceBook sætter placering
til Airport, dhcp server + et ID og fluks får man en webside op med valg af
betaling. 40,- for 30 min; 60,- for en time og 80,- for 4 timer.

Og det mærkes som om der er rigelig hul igennem.

Der var lige lidt ferieoplevelser - det starter jo godt

Mvh
Michael Horn

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-07-02 10:18

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> writes:

> Jeg sidder i Københavns lufthavn i ventehallen i et område der
> hedder "Wireless internet Zone"

Kool. Er det området efter man har indløst billet og afleveret sin
baggage, du snakket om? Er der adgang for alle der flyver udenlansk?

-j
[som snart skal flyve til Bolivia med kæreste og Pismo]

--
Hvad med en villa i Transylvanien?
http://janus.dk/malnas_bai

Fra : Jesper

Dato : 02-07-02 17:19

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Hej Macgroup
>
> I må lige dele dette lir.

Spiller du den af?

> [...]
> til Airport, dhcp server + et ID og fluks får man en webside op med valg af
> betaling. 40,- for 30 min; 60,- for en time og 80,- for 4 timer.

Ja de ved da godt hvad de vil ha' for det!

> Og det mærkes som om der er rigelig hul igennem.

...tegnebogen

--
Jesper.
EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m

Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 06-07-02 03:44

In article <B947157D.19AB7%michaelhorn@mac.com>,
Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Jeg sidder i Københavns lufthavn i ventehallen i et område der hedder
> "Wireless internet Zone"
[...]

Kan også oplyse at en tur igennem Vesterbrogade, Strøget og Købmagergade
gav rig mulighed for internet-gratister. Ingen nævnt ingen der lukker
for adgangen forløbig ,-) Men en del ret store firmaer havde endda DHCP
og sager. Har I set initiativet på <http://aaae.dk>?

- stoffer