Stalker udstødning
Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-07-02 14:19

Hej

Idag så jeg en stalker med en Ixil Twin udstødning

Hvor kan den købes? Er der nogen der har prøvet den?

Mvh Michael

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 03-07-02 21:03

Speed-line.dk har dem....

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-07-02 02:23

> [...]
> Hej
>
> Idag så jeg en stalker med en Ixil Twin udstødning
>
> Hvor kan den købes? Er der nogen der har prøvet den?

Den skulle yde rigtigt godt på næsten alle tun kit.

Mads

Fra : LaLLe

Dato : 04-07-02 12:31

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Idag så jeg en stalker med en Ixil Twin udstødning
>
> Hvor kan den købes? Er der nogen der har prøvet den?

Det er en bundtræks potte. Dvs suverænt bundtræk. www.msp-tuning.dk og
www.speed-line.dk har dem. Der har været snak om at den har samme konusser
som technigas RS. Ihvertfald på minarelli.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-07-02 16:07

hvis det er en bundtræks potte vil det vel egentlig bare sige at den først
yder nogen ved et højt tryk og at den skal have mange omdrejninger. dvs Evo
cylinder med Evo variator Er der nogen der har prøvet det?

Mvh Michael

Fra : LaLLe

Dato : 08-07-02 13:40

> [...]
Evo
> cylinder med Evo variator Er der nogen der har prøvet det?
Helt forkert. En bundtræks potte yder rigtig godt ved lave omdrejninger og
giver optræk. En evo potte skal over ihvertfald 8000 omdrejninger for at
kunne flytte sig. Det at sætte en evo cylle sammen med en bundtræks potte
vil skabe underlige resultater. Da evo er portet til at yde ved høje
omdrejninger og potten ikke kan følge med op i de omdrejninger vil man ikke
få max ydelse ud af sit evo kit. EVO varioen er derimod god uanset hvad. Den
giver et rigtig godt optræk.

LaLLe
www.stalkerzone.dk