PMS?
Fra : Ralph

Dato : 30-06-02 22:14

Hejsan
Min kone har en del probs. op til menses. Ikke decideret ondt, men
almindeligt ildebefindende. Der "spildes" 3-4 dage hver måned, hvor hun
ikke kan noget som helst.
Hun er ikke villig til p-piller, men findes der noget andet der kan
bruges, skal på ferie i næste måned, så hurtigt svar påskyndes.

Tak
Ralph

Fra : Elisabeth

Dato : 30-06-02 22:51

> [...]
> Hun er ikke villig til p-piller, men findes der noget andet der kan
> bruges, skal på ferie i næste måned, så hurtigt svar påskyndes.

Hej
Jeg har selv haft rigtig god effekt af kæmpenatlysolie.
Bare tag en stor dosis fra start og trap ned på anbefalet i løbet af et par
uger.
Hilsen Bente

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 01-07-02 07:48

Hej Ralph

> [...]
men
> almindeligt ildebefindende. Der "spildes" 3-4 dage hver måned,

Jeg har selv lidt meget af PMS - og det var ikke kun 3-4 dage.
> Hun er ikke villig til p-piller, men findes der noget andet der
kan
> bruges, skal på ferie i næste måned, så hurtigt svar påskyndes.

Ja, der findes en anden måde: Hun kan træne det væk, Piger der
dyrker meget motion oplever næsten ikke mensen, den kan helt
forsvinde hos meget aktive sportspiger ( især gymnastik).

Jeg har arbejdet som gymnastikinstruktør gennem de sidste 12 år,
og har gode erfaringer med et ganske let øvelsesprogram som
strækker de muskler ud i underlivet der sidder omkring livmoder
m.m. Du kan maile mig privat og få dem. De tager ca 5- 10 min
dagligt, og er slet ikke hårde.

Mange kvinder på mine hold, har fortalt hvordan det har hjulpet
dem. Hun kan sagtens nå at få glæde af dem, hvis hun kommer igang
nu - men de skal udføres hele tiden.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Tulla

Dato : 03-07-02 19:26

J¤mfruen) <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en

> [...]
> strækker de muskler ud i underlivet der sidder omkring livmoder
> m.m. Du kan maile mig privat og få dem. De tager ca 5- 10 min

Oss mig, plz...

Mvh Ulla

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 05-07-02 16:48