Topstykke....
Fra : Morten Kristiansen

Dato : 30-06-02 12:49

Hej

Passer et originalt topstyke på en 46 mm cylinder?

Det er til en jog hvis det skulle ha noget at sige

Tak!

Fra : Jens A.

Dato : 30-06-02 14:35

"Morten Kristiansen" <slumse@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Passer et originalt topstyke på en 46 mm cylinder?
> Det er til en jog hvis det skulle ha noget at sige

Det /mener/ jeg ikke da den bruger gummiringspakning, ik´? Den vil ikke
sidde det rigtige sted... men du kan jo måle dig frem til det... eller vent
på nogen som ved lidt mere om det

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-07-02 02:25

> [...]
> Hej
>
> Passer et originalt topstyke på en 46 mm cylinder?
>
> Det er til en jog hvis det skulle ha noget at sige

Du vil godt kunne sætte det på, men forbrændingen bliver ikke helt perfekt.
Jeg vil ihvertfald aldrig anbefale det.

Mads