Optræk
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-06-02 16:54

Hej!

Jeg har en easy rider med 47 mm cylle (ophonet 40mm), 21 mm amal karburator,
polini traffic, polini racing kobling og polini speedcontrol (5g ruller).

Den kører 80-85 km/t efter bil men den er sløv som bare f......
Min fars afdroslede Peugeot Squab tager den let i optræk!

Jeg har prøvet at sætte 4g ruller i, det hjalp lidt men så kunne den kun
køre 70 - hvad f... er der galt med lortet?

Det kan sgu da ikke passe at den skal være så sløv....

Mvh Thomas

Fra : Psy-trancer

Dato : 30-06-02 15:08

Du kan aldrig få et lige så stort moment i en 47mm cylinder der er boret op
og konstrueret til kun at være 40mm og så en 47mm der er lavet til det....

Skyllekanalerne kommer ikke til at sidde de rigtige steder når du borer den
op

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 02-07-02 15:20

Jeg har fundet ud af hvad der er galt - min kilerem sprang i sidste uge mens
jeg kørte 60-70 stykker med en bag på = 2 remskiver med buler + en skæv
kobling

Mvh Thomas

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-07-02 02:17

> [...]
> polini traffic, polini racing kobling og polini speedcontrol (5g ruller).
>
> Den kører 80-85 km/t efter bil men den er sløv som bare f......

Køb en Polini Sport cylinder...

Skyllekanalerne og udstødningsporten er meget større end på en original
opboret cylinder.

Mads

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 08-07-02 00:38

> Køb en Polini Sport cylinder...
>
> Skyllekanalerne og udstødningsporten er meget større end på en original
> opboret cylinder.

Hvordan vil den køre med min nuværende opsætning?

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 08-07-02 15:00

> Hvordan vil den køre med min nuværende opsætning?

Rigtig godt.

min kammerat havde en BW'ws med sport kit, 21 mm dell'orto, speedcontrol og
prestigio potte, der gik den 95-100 ifølge speedomteret og hans eget
udsagn..
så jeg tror din også vil gå deromkring...

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie