Hvor kan jeg købe Counter Strike billigst?~
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 28-06-02 16:47

Er der nogen der har et link til en online butik hvor jeg kan købe counter
strike/Half Life ???

Jeg har hørt at man kan få det til ca 100,- er det rigtigt??

Mvh Jonas

Fra : oskar stern

Dato : 29-06-02 01:53

prøv betafon.dk
tror de har den til 99,-
mvh.
Oskar Stern

Fra : Alex Bitomsky

Dato : 28-06-02 16:55

ja! om et par år

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-02 18:55

www.gamemail.dk har den til 95,-

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 19:00

Jonas Hoffmann wrote:
> Er der nogen der har et link til en online butik hvor jeg kan købe
> counter strike/Half Life ???

> Jeg har hørt at man kan få det til ca 100,- er det rigtigt??

Half-Life kan købes i enhver FONA til 99,95...

--
Martin K

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 28-06-02 19:45

> Half-Life kan købes i enhver FONA til 99,95...
samt Elgiganten, Fredgaard og Merlin så er det bare at hente cstrike og hl
fra nettet så er du kørende.

Hygge

Ang3lFire

Fra : Jørgensen

Dato : 29-06-02 21:41

Hej Jonas
Hvorfor Downloader du det ikke bare det gjorde jeg bare men det kræver at du
har ADSL eller sådan lindene.
MVH Marc

Fra : Devast8or

Dato : 29-06-02 22:25

Det kræver jo stadig Half-Life, CS alene kan man ikke bruge til så meget.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 30-06-02 18:02

Købte mit i Bilka for 90,-

Der er flere forskellige versioner... Enten HL eller CS-rent!