Patch til GTA3
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 28-06-02 08:17

Der er kommet en patch 1.1 til GTA3:

http://www.take2games.com/support/patches/GTA3patch1.1.zip

Mvh.

Mads

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-06-02 12:42

Mads Jakobsen skrev:

> Der er kommet en patch 1.1 til GTA3:

Ved du, hvad patchen gør? Jeg er stadig dødfortvivlet over hastigheden i
spillet - på anden ø går spillet helt i knæ hos mig ...

--
Mvh. Peter

Fra : DWM

Dato : 28-06-02 17:50

"Peter Bjerre Rosa" <pbro98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Ved du, hvad patchen gør? Jeg er stadig dødfortvivlet over hastigheden i
> spillet - på anden ø går spillet helt i knæ hos mig ...

Læs tekstfilen deri?

/Kenneth Iversen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-06-02 20:31

DWM skrev:

> Læs tekstfilen deri?

Det kunne være rart at vide, *inden* man downloader.

--
Mvh. Peter
"Autonome robotter er ikke ligesom os andre. De kan tænke selv."

Fra : DWM

Dato : 29-06-02 00:16

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> Det kunne være rart at vide, *inden* man downloader.

Ja filen er jo stor.

/Kenneth Iversen

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-06-02 13:08

> Ved du, hvad patchen gør? Jeg er stadig dødfortvivlet over hastigheden i
> spillet - på anden ø går spillet helt i knæ hos mig ...

Hvilken PC har du ?

Min nye Athlon XP 1700+ kører spillet flydende i 1024x768........osse på ø
nummer 2

Vh. Thomas

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-06-02 16:41

Thomas Mouritsen skrev:

> Hvilken PC har du ?

Ikke noget imponerende - Athlon Duron 1000 MHz med 256 MB. Jeg kører
spillet i 800 x 600 og uden trails. Det hakker noget, når det skal gå
hurtigt, og selvom man sagtens kan spille og nyde spillet, er det
frustrerende, når missioner kikser pga. computerens hastighed.

> Min nye Athlon XP 1700+ kører spillet flydende i 1024x768.......
> osse på ø nummer 2

Grr ...

--
Mvh. Peter
"When the fire starts to burn - there's a lesson you must learn.

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-02 03:13

>Min nye Athlon XP 1700+ kører spillet flydende i 1024x768........osse på ø
>nummer 2

Det er vist ikke CPU'en der har så meget at sige her. Med min Duron
650@850 MHz kan jeg køre GTA3 i 1600x1200x32. Grafikkort: Geforce 3
Ti500. I mellemtiden har jeg opgraderet min CPU til samme som din,
hvilket dog ikke har givet den hel store forskel i lige præcis GTA3.

Det skal dog siges, at jeg kan mærke en vis performance-slowdown, når
jeg kører rundt omkring parkområdet på Staunton Island - men ikke mere
end, at det er til at leve med. Er man til fods er der ingenting at
mærke.

Er der forresten nogen der har formået at spille i Widescreen? Selv om
jeg slår denne feature til, så kører det stadig i fullscreen?

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 04-07-02 20:58

<Claus Nielsen> wrote in message
> Er der forresten nogen der har formået at spille i Widescreen? Selv om
> jeg slår denne feature til, så kører det stadig i fullscreen?

Ja, men billedet bliver strukket på den vertikale led. Dvs. det er beregnet
til at du smider billedet på et widescreen fjernsyn eller ditto monitor.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-02 07:47

>Ja, men billedet bliver strukket på den vertikale led. Dvs. det er beregnet
>til at du smider billedet på et widescreen fjernsyn eller ditto monitor.

Ahh! Jeg troede man kunne spille det i widescreen i stil med de
filmsekvenser man ser. Dumme mig. :)

Mvh, Claus
---

Fra : danni plougmann

Dato : 28-06-02 22:41

et udpluk af den txt fil i gta3 1.1 patchen
Changes-

- Exception error after blue Rockstar load screen fixed.

- Error loading saved games fixed.

- Mouse sensitivity now saved with other settings (no changes made to
existing settings).

- Option for user to play audio files directly from hard disk. Copy the
contents of the PLAY discs Audio directory into your installed Grand Theft
Auto III Audio directory. Grand Theft Auto III still requires the presence
of the PLAY disc when started. This may give better performance on some
machines (though worse on others).

Fra : Emilio

Dato : 28-06-02 23:08

>Der er kommet en patch 1.1 til GTA3

Takker for infoen, tjekker ikke så ofte om der skulle være kommet patches
til mine forskellige spil...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-06-02 16:42

danni plougmann skrev:

> et udpluk af den txt fil i gta3 1.1 patchen

Okay, tak. Det ser ikke ud til, at der er forbedringer af hastigheden,
så jeg springer i første omgang over. (Jeg bruger i forvejen
nocd-patchen, så spillet kører uden play-cd'en.)

--
Mvh. Peter
"Nothing I do is my fault."