Hvad må man køre når man er 16 + knallert ~
Fra : dj_tonny

Dato : 26-06-02 20:24

Må man køre:
Yamaha TZR 50?
Yamaha DT50?
Aprilia RX50?
Suzuki RMX?
Derbi Senda?
Gilera DNA?
Derbi GPR?

Hvis i kan give mig et link hvor man kan læse det, eller bare har svar
på et af dem, så svar, PLEASE...

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus G.

Dato : 26-06-02 20:27

> Må man køre:
> Yamaha TZR 50?
> Yamaha DT50?
> Aprilia RX50?
> Suzuki RMX?
> Derbi Senda?
> Gilera DNA?
> Derbi GPR?
>

> Hvis i kan give mig et link hvor man kan læse det, eller bare har svar
> på et af dem, så svar, PLEASE...
Hvis nogen af dem har plade på må du ikke køre dem...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 26-06-02 20:46

> Må man køre:
> Yamaha TZR 50? nej
> Yamaha DT50? ?
> Aprilia RX50? nej
> Suzuki RMX? ja
> Derbi Senda? nej
> Gilera DNA? nej
> Derbi GPR? nej
>

> Hvis i kan give mig et link hvor man kan læse det, eller bare har svar
> på et af dem, så svar, PLEASE...

Alle dem med nej er 45 modeler og ja er 30 som du må køre på ( maks 30 !!! )

MVH Anders

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 26-06-02 21:08

"dj_tonny" <dj_tonny.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Må man køre:
> Yamaha TZR 50?
> Yamaha DT50?
> Aprilia RX50?
> Suzuki RMX?
> Derbi Senda?
> Gilera DNA?
> Derbi GPR?
>

> Hvis i kan give mig et link hvor man kan læse det, eller bare har svar
> på et af dem, så svar, PLEASE...

> http://www.kandu.dk/

Du må køre på den alle sammen, bare de er registreret som en 30'er model.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-06-02 21:25

Morten Kristiansen <slumse@tdcadsl.dk> scribbled:
> "dj_tonny" <dj_tonny.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Du må køre på den alle sammen, bare de er registreret som en 30'er
> model.

Og man kan ikke registrere en typegodkendt 45model som 3n 30 km/t knallert,
så det ......

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Jens A.

Dato : 26-06-02 21:44

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> skrev i en meddelelse
> Og man kan ikke registrere en typegodkendt 45model som 3n 30 km/t
knallert,
> så det ......

Men man kan få en Suzuki FZ50 med og uden plade... der er dog andet cylle
på, ellers den samme moped.
Det samme gælder for Jog mf.

Fra : Morten Kristiansen

Dato : 26-06-02 22:39

> Og man kan ikke registrere en typegodkendt 45model som 3n 30 km/t
knallert,
> så det ......

Jo... Hvis man begrænser den til kun at køre 30, kan man godt få den
registreret som en 30'er model.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-06-02 22:48

Morten Kristiansen <slumse@tdcadsl.dk> scribbled:
Venligst Allan
Riise .....
> knallert,
>

> Jo... Hvis man begrænser den til kun at køre 30, kan man godt få den
> registreret som en 30'er model.

Nej, ikke når den er typegodkendt, har været oppe og vende flere gange, og
til sidst blev så godt som alle overbevist om at det kan/må man ikke !!

Venligst ...

Fra : Tim Sørensen

Dato : 27-06-02 12:36

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
> Nej, ikke når den er typegodkendt, har været oppe og vende flere gange, og
> til sidst blev så godt som alle overbevist om at det kan/må man ikke !!

Rigtigt!
Og hvis man absolut vil, så kan man godt regne
med at skulle 50.000kr for en helt ny type godkendelse.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Gundersen

Dato : 29-06-02 23:10

Hejsa

> Må man køre:
> Yamaha TZR 50?
> Yamaha DT50?
> Aprilia RX50?
> Suzuki RMX?
> Derbi Senda?
> Gilera DNA?
> Derbi GPR?

Den eneste du må køre er en RMX'er / SMX'er......

Alle de andre er 45'ere..... og kan ikke laves om til 30'ere.....

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit